آخرین اخبار

26. آبان 1398 - 1:36   |   کد مطلب: 36841
در حال حاضر به جز خسارات باقی مانده ناشی از اقدامات خرابکارانه گروه های محدود علیه بانک ها، اموال عمومی و... در برخی محله های استان هایی مانند کرمانشاه، فارس، خوزستان، اصفهان و برخی از شهرستان های استان تهران می توان گفت فضای عمومی در همه نقاط کشور آرام، بدون حاشیه و تحت کنترل است.

به گزارش رودآور به نقل از راه دانا از سراسر کشور، در حالی که صبح امروز در برخی نقاط کشور اقشار مختلفی مانند رانندگان تاکسی، سرویس های مدارس و... به دلیل ابهامات و اعتراضاتی نسبت به سهمیه بندی بنزین تجمع های مسالمت آمیزی را برپا کرده بودند، برخی گروه های سازماندهی شده عموماً نقاب دار و با سلاح اقدام به رفتار وحشیانه علیه مردم و اموال عمومی کردند.

گزارش های رسیده از سراسر کشور حاکی است از عصر امروز به بعد عملاً هیچ تجمعی از مردم که معترض به مسئله سوخت و سهمیه بندی باشند، دیده نشده و عمده اقدامات پراکنده اغتشاشات سازماندهی شده علیه اماکن، اموال و مقرهای عمومی، دولتی و اداری بوده است.

در حال حاضر به جز خسارات باقی مانده ناشی از اقدامات خرابکارانه گروه های محدود علیه بانک ها، اموال عمومی و... در برخی محله های استان هایی مانند کرمانشاه، فارس، خوزستان، اصفهان و برخی از شهرستان های استان  تهران می توان گفت فضای عمومی در همه نقاط کشور آرام، بدون حاشیه و تحت کنترل است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان