آخرین اخبار

28. آبان 1398 - 8:56   |   کد مطلب: 36860
رئیس تعزیرات تویسرکان با اعلام اینکه در چند روز اخیر صبح و بعدازظهر صنوف مختلف توسط تیم های نظارتی و بازرسی رصد می شوند، گفت: این روزها رسیدگی به شکایت مردمی با فوریت انجام و با گران فروشان قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ پیرو اطلاع مردمی و شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت برخی اقلام و کالاها در تویسرکان در یک دو روز اخیر، در راستای بررسی مطالبات مردمی  به سراغ تعزیرات تویسرکان رفتیم تا از واقعیت ماجرا مطلع شویم.

در این باره «عباس احمدی خواه» رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تأکید بر اینکه هر گونه افزایش قیمت سایر کالاها به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است، گفت: قیمت کالاها گران نشده است و این احتمال وجود دارد برخی سودجویان، خودسرانه دست به افزایش قیت کالایی زده باشند که تخلف محسوب می شود و باید با آنان برخورد شود.

وی اظهار کرد: همشهریان می توانند با سامانه 135 تعزیرات یا 124 صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند و اگر با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات، احتکار و یا کم فروشی روبرو شدند موضوع را به بازرسان ما اطلاع دهند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان افزود: در روزهای اخیر قیمت کالا و همچنین خدمات در بازار توسط تیم های نظارتی و بازرسی با حضور نمایندگانی از دادستانی، تعزیرات، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت مستمر و در صبح و بعدازظهر رصد می شود و اگر گزارش گران فروشی اعلام شده با فوریت پیگیری شده است.

احمدی خواه تصریح کرد: هر گونه تخلف اثبات شده ای مبنی بر گزارش مردمی درخصوص گرانفروشی با فوریت از سوی بازرسان ما بررسی  و پرونده برای آن تشکیل می شود و با گرانفروش طبق قانون برخورد می شود.

وی عنوان کرد: گرچه بازرسان ما صبح و بعدازظهر پاسخگوی شکایات مردمی هستند، اما نیاز است تا خود مردم هم به عنوان ناظران عمومی اگر در هر واحد صنفی با گرانفروشی روبرو شدند، مسئله را اطلاع دهند تا پیگیری ها سریعتر برای رفع مشکل انجام شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان