آخرین اخبار

3. آذر 1398 - 13:34   |   کد مطلب: 36864
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اعلام اینکه 400 حلقه صالحین در این شهرستان فعالیت می کنند، گفت: گرچه دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به تفریق ملت ما را می خواهد، با این حال حلقه های صالحین فرصت مناسبی برای شناساندن جریان توطئه آمیز دشمنان و تهدیدهای آنان را فراهم ساخته است.

«سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: بسیجیان همیشه در صحنه از نظر اعتقادی هم پیشرو هستند و برپایی حلقات صالحین فرصت مناسبی برای تبادل نظر و هم فکر شدن آنان است.
وی با بیان اینکه در سطح شهرستان تویسرکان 400 حلقه صالحین فعالیت دارد، اظهار کرد: تربیت بسیجیانی مؤمن، انقلابی و پای کار نظام برخی از اهداف برگزاری حلقه های صالحین است و امروز وجود این حلقات صالحین نشان از وحدت رویه ای در هم افزایی بسیجیان در حوزه های متعدد دارد.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: پرداختن به مسائل قرآنی، احکام، سیره ائمه(ع) و قرائت وصیت نامه شهدا بخشی از مواردی که در حلقه های صالحین، متربیان با مربیان خود به گفت و گو با یکدیگر می پردازند.
سیاهوشی به مسئله جنگ نرم دشمن به ویژه در فضای مجاز هم اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه چند سالی است که تبیین چگونه عمل کردن در فضای مجازی در حلقات صالحین توسط مربیان و سرگروه های صالحین به آحاد مردم ارائه می شود.
وی تصریح کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال پیاده سازی نقشه های شوم خود است، با این حال حلقه های صالحین فرصت مناسبی برای تبیین شناساندن جریان توطئه آمیز دشمنان، تهدیدها و آسیب های آنان را فراهم ساخته است.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه با بیان اینکه برای سنین مختلف از جمله نونهالان، کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان حلقات مختص به خود برگزار می شود، گفت: در این حلقه ها متناسب با سن و سال افراد شرکت کننده مطالب و مسائل روز نیز بیان می شود.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان