آخرین اخبار

7. آذر 1398 - 9:41   |   کد مطلب: 36916
فرمانده کل سپاه گفت: ایران در حال عبور از استراتژی تحریم اقتصادی دشمن است و به زودی این خواب آشفته گونه دشمن را باطل خواهد ساخت.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، سردار سرلشکر حسین سلامی صبح پنج شنبه در اجتماع بسیجیان استان همدان در ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب با تبریک هفته بسیج و درود به روح پیشوای فداکار انقلاب، گفت: بسیج از اعجازهای الهی ذهن مبارک امام (ره) است که ریشه های مستحکم آن در اعماق احساس ملت ایران جای گرفت و شاخسارهای دل انگیز و پرثمر و زیبای آن همه سرزمین دل ها و قلب ها را با عطر دل انگیز خود پر نشاط کرد.

وی با بیان اینکه بسیج بلد طیب و سرزمین پاکیزه ای است که از آن گیاه پاکیزه می روید، گفت: شما خواهران و برادران بسیجی باور کنید و به این حقیقت مومن باشید که شما تجلی نزول نصرت های الهی بر ولی خدا و بر امت اسلام در این دوره هستید.

سردار سلامی با بیان اینکه شما تصویر زمینی ملائک آسمانی هستید که روزی در جنگ های بدر، خیبر و احد برای انتصار پیامبر از آسمان نازل می شدند، گفت: وجود شوق افزار و شور انگیز شما در این میدان نشانه نزول نصرت های الهی بر این سرزمین است.

وی با تاکید بر اینکه باور کنید این حضور شما سرشار از روح معنویت و فداکاری و وفاداری است که امروز دشمنان ما را مایوس می کند، گفت: حضور هر یک از شما امروز از پرواز یک موشک به سمت قلب دشمن در کفرستان استکبار موثرتر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی با درود به بسیجیان عنوان کرد: شما بی وفایی مردمان را در صدر اسلام که امامان بزرگ ما را در میدان جنگ با دشمنانشان تنها گذاشتند جبران کردید.

سردار سلامی با بیان اینکه بی دلیل نبود که امام(ره) فرمودند پس از اصحاب حضرت سیدالشهدا (ع) امتی بهتر از این ملت وجود ندارد، خطاب به بسیجیان گفت: باورکنید شما حضورتان آرامش بخش و روحیه بخش است و الهام ایجاد می کند و قدرت می افزاید و به نظام و انقلاب ما اعتبار می بخشد.

وی با تاکید بر اینکه ما مفتخریم که امروز در این فضا که نشان دهنده رویش احساس برانگیز جوانه های جدید انقلاب است دختران و پسران جوان و شاداب را در این فضای معنوی و سرشار از روح جوانمردی و ایمان و غیرت دینی و ملی و اسلامی و انقلابی می بینیم، گفت: همدان سرزمینی سرشار از تاریخ درخشان، نگینی در تمدن ایران و اسلام و سرزمین عالمان بزرگ و علمای شهید و دانشمندان جاودانه و امیران و سرداران بزرگ و شهید است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در حال حاضر در برجسته‌ترین فراز تاریخ اسلام و ایران هستیم اظهار داشت: در عین حال که در مرکز میدان جنگ تمام‌عیار و همه‌جانبه جهانی قرار داریم اما در حال غلبه بر دشمن و شکست رویاها و آرزوها و سیاست‌ها و راهبردهای او هستیم.

توانسته‌ایم دشمنی را که قصد داشت ایران بزرگ را در انزوای سیاسی قرار دهد به انزوا بکشانیموی بابیان اینکه ما توانسته‌ایم دشمنی را که قصد داشت ایران بزرگ را در انزوای سیاسی قرار دهد به انزوا بکشانیم، گفت: غلبه سیاسی ما بر دشمن در چنین شرایطی حاصل شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه در تحولات منطقه و جهان دشمنان ما که به ظاهر خود را قدرتمند و مهیب معرفی می‌کنند، حالا در حاشیه هستند، اظهار داشت: وقتی به نقش آمریکا و متحدان آن که بیش از دوسوم قدرت اقتصادی جهان را شکل می‌دهند نگاه می‌کنیم می‌بینیم که در انزوا قرار دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما اکنون حاشیه‌نشین تحولات سیاسی منطقه‌ای که قلب جهان نامیده می‌شود یعنی جهان اسلام قرار دارند گفت: امام انقلاب ما به برکت رهبری نورانی‌ خود نه تنها ملت ایران را هدایت می‌کند که دشمن را هم مدیریت می‌کند و با هدایت انقلابی خود تمرکز دشمن را بر هم زده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید بابیان اینکه دشمن در حال حاضر پراکنده، آواره، سرگردان، سرشار از ابهام و فاقد توانایی‌ و در عمل و عکس‌العمل گرفتار شده نفوذ سیاسیش در حال زوال است، گفت: دشمن متحدانشان را از دست داده و اعتبار سیاسی‌ او تنزل کرده و در عرصه سیاسی دچار سقوط آزاد شده است.

ایران در حال عبور از استراتژی تحریم اقتصادی دشمن است

وی با بیان اینکه پریروزدر میدان انقلاب تهران نیز گفتم که سفیر یکی از این کشورهای اروپایی سفرای کشورهای دیگر را جمع کرده و به آنها اعلام کرده که به مقامات کشورهایتان پیغام دهید ایرانی ها در حال عبور از وابستگی به نفت هستند و به زودی از نفت جدا می شوند و اجازه بدهید ایران نفت خود را صادر کند تا این وابستگی به نفت بماند، گفت: ایران در حال عبور از استراتژی تحریم اقتصادی دشمن است و به زودی این خواب آشفته گونه دشمن را باطل خواهد ساخت.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه دشمنانمان مراقب باشند چراکه ملت ایران بزرگ و قدرتمند و رشید و مقاوم است، گفت: ملت ایران سربلند است.

وی با بیان اینکه به آمریکا، انگلیس و اسرائیل و متحدشانش می گویم که اگربه رفتار خباثت آمیزتان ادامه دهید پاسخ می گیرید، گفت: ملت ایران ملت پاسخ های درشت به هر دشمنی است .

سردار سلامی با بیان اینکه ملت ایران ملت هنرمند در شکست دادن دشمنان است، گفت: ملت ایران دشمنانش را در هر مقیاسی می شکند.

تکمیل می شود.. 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان