آخرین اخبار

8. آذر 1398 - 13:00   |   کد مطلب: 36920
امام جمعه تویسرکان گفت: با حذف کارت سوخت شاهد بودیم ۲۰۰هزار میلیارد به کشور خسارت وارد شد که این مهم را هم قوه قضائیه پیگیری کند که چرا این گونه مسئولان امر عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته در تویسرکان پیروزی انقلاب اسلامی را آرمانی بزرگ دانست که ملت به آن واقعیت دست یافتند و گفت: استقلال و نیز ایستادگی در مقابل گسترش سرطانی و چپاولگرانه اسرائیل غاصب به عنوان اصلی ترین اصول آرمان های انقلاب بود که به آن دست یافتیم و امروز در صنایع دفاعی و انرژی صلح آمیز هسته ای حرف یعنی بسیار برای گفتن داریم.
وی به روز دهم آذر ماه روز که در تقویم کشور روز مجلس نام گرفته است اشاره و اظهار کرد: ثبت نام انتخابات مجلس هم از این روز آغاز می شود و امیدواریم افرادی که برای این مسئولیت خطیر نام نویسی می کنند از بداخلاقی های انتخاباتی به دور باشند و انتخابات پرشوری برگزار شود.
خطیب نماز جمعه تویسرکان میانگین مشارکت ملت در انتخابات مجلس طی ۴۰ سال گذشته را ۶۰/۵ درصد اعلام کرد و افزود: این در حالی است که در کشور مدعی فرانسه این میزان مشارکت در حدود ۴۰ درصد و در امریکا زیر۴۰ درصد است.
حجت الاسلام موحدی در ادامه با اشاره به منویات رهبر انقلاب که فرمودند منطق اصلح بسیج رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت است، تصریح کرد: این مهم را بسیج درعرصه های مختلف از جمله آماده بکار بودن همیشگی، در جنگ نرم ابتکاری بودن، حفظ ارتباط با مسجد و هم افزایی آحاد اقشار مردم به اثبات رسانده است. حفظ چابکی از جمله توصیه های آقا به بسیج است.
وی همچنین عنوان کرد: فضای کسب و کار باید بهبود یابد آن هم با حذف قوانین مزاحم، اصلاح فضای مالی و پولی کشور وگمرک، اصلاح قوانین تامین اجتماعی واصلاح نظام مالیاتی.
امام جمعه تویسرکان افزود: #روحانی علناً پرونده دو هزار میلیاردی بلوکه شده را مطرح کرده است پس در اینجا ضروری است تا دستگاه قضا به فوریت با جدیت وارد میدان شده و آنان را معرفی و مجازات کند.
حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: با حذف کارت سوخت شاهد بودیم ۲۰۰هزار میلیارد به کشور خسارت وارد شد که این مهم را هم قوه قضائیه پیگیری کند که چرا این گونه مسئولان امر عمل کرده اند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان