آخرین اخبار

10. آذر 1398 - 12:56   |   کد مطلب: 36943
فرماندار تویسرکان گفت: تدابیری اندیشیده شده تا با نامزدهایی که دست به تبلیغات زودهنگام می زنند طبق قوانین و از سوی کمیته مربوطه و ستادپیشگیری از جرائم انتخاباتی به ریاست دادگستری شهرستان برخورد قانونی انجام شود.

«سیدرسول حسینی» در گفت و گو خبرنگار رودآور، با بیان اینکه امروز دهم آذرماه با دستور وزیر کشور ثبت نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره جلس شورای اسلامی آغاز شده در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: طبق برنامه ریزی 83 سه روزه از ثبت نام تا اخذ رأی تدابیر لازم اندیشیده است.

وی از تشکیل کمیته های ویژه انتخابات در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کمیته امنیتی و انتظامی، پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، حراست و استعلامات، اطلاع رسانی و تبلیغاتاین کمیته ها را تشکیل می دهد.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه هدف تعیین شده فراهم ساختن تهمیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثر واجدین شرایط در انتخابات است، افزود: میزان مشارکت واجدین شرکت در انتخابات گذشته در تویسرکان بیش از 60 درصد بوده است و امیدواریم این میزان در انتخابات سال جاری به 70 درصد هم برسد.

حسینی همچنین عنوان کرد: تدابیری اندیشیده شده تا با نامزدهایی که دست به تبلیغات زودهنگام می زنند طبق قوانین و از سوی کمیته مربوطه و ستادپیشگیری از جرائم انتخاباتی به ریاست دادگستری شهرستان برخورد قانونی انجام شود.

وی تصریح کرد: به عنوان مسئول اجرایی قانونی انتخابات در شهرستان اجازه سوءاستفاده به هیچ فردی برای زمینه چینی ایجاد تبعات اجتماعی و امنیتی به بهانه تبلیغات انتخاباتی نمی دهیم تا انتخاباتی سالم و بدون شائبه در شهرستان برگزار شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان