آخرین اخبار

1. دى 1398 - 6:35   |   کد مطلب: 37022
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از به نتیجه رسیدن پیگیری ها و اختصاص 10 پزشک متخصص جدید به این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین تجهیزات درمانی به ارزش 56 میلیارد ریال برای بیمارستان قائم(عج) تویسرکان تأمین شده است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: با پیگیری های انجام شده و همراهی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، فعالیت دو بیمارستان ولی عصر(عج) و قائم(عج) به طور همزمان در این تویسرکان تصویب شده است.

وی اظهار کرد: اخذ مجوز جذب 100 نفر نیروی بهداشتی درمانی، برگزاری آزمون استخدامی و مجوز جذب 50 نفر نیروی پشتیبان دیگر از پیگیری هایی بود که به سرانجام رسیده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین تاکنون بیش از 26 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای تجهیز بیمارستان جدیدالاحداث از وزارت بهداشت تحویل شهرستان تویسرکان شده تا پس از اتمام عملیات عمرانی در این بیمارستان بکارگیری شود.
مفتح تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر بیش از 30 میلیارد ریال دیگر تجهیزات چهارگانه و ملزومات برای این مرکز خریداری و در حال نصب است.

وی در ادامه از به نتیجه رسیدن پیگیری ها و اختصاص 10 پزشک متخصص جدید به شهرستان تویسرکان خبر داد و عنوان کرد: این 10 متخصص در حوزه های ارتوپدی، نورولوژی و اعصاب، متخصص داخلی، متخصص قلب و عروق، رادیولوژی، زنان و زایمان، طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و دو متخصص اطفال در این شهرستان فعالیت می کنند.

نمانیده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از بیمارستان جدید تویسرکان، مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان تا حدود قابل توجهی مرتفع شود.

زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان