آخرین اخبار

20. آذر 1398 - 14:35   |   کد مطلب: 37046
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان با تأکید تربیت دانشجوی کارآمد اولویت باید قرار گیرد، گفت: افتتاح مرکز مدیریت آموزشی و مشاوره‌ای شغلی در این واحد دانشگاهی راه را برای تحقق این مهم هموار می کند.

به گزارش رودآور؛  ظهر امروز با حضور مسئولان تویسرکانی مرکز مدیریت آموزشی و مشاوره‌ای شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان افتتاح شد.

«مجتبی بابایی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکاندر گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در حاشیه آیین افتتاح مرکز مدیریت آموزشی و مشاوره‌ای شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان، گفت: با رویکرد تبادل هرچه بیشتر تجربه های مشترک در حوزه های آموزشی و تربیتی دانشجوبان و دانشجویان توانمند، تفاهمی بین این واحد دانشگاهی و فنی و حرفه ای شهرستان امروز این مرکز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تربیت دانشجوی کارآمد اولویت باید قرار گیرد، اظهار کرد: به طور قطع با حضور نماینده و مشاوری از سوی مرکز فنی حرفه در این واحد دانشگاهی از یک جذب دانشجویان علاقمند به آموختن تخصص‌های جانبی در کنار گذراندن درس های دانشگاهی، این مهم محقق شود.

«رضا حکمتی« رئیس مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان تویسرکان هم در این باره گفت: امروزه شاهد بیکاری جوانان حتی قشر تحصیل کرده هستیم و آن هم به دلیل خلاء مهارت های لازم است که می توان با پیوند دروس تئوری در کنار گذراندن دوره های عملی این خلاء را جبران کرد.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند وحدت دستگاه‌ها و ارادات مربوطه به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز فنی حرفه‌ای و بخش صنعت در کنار یکدیگر است، اظهار کرد: بدیبن ترتیب می توان تا حدود قابل توجهی از میزان بیکاری را کاهش داد.

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان تویسرکان افزود: در این مرکز افتتاح شده، شاهد برگزاری دوره‌های کارورزی و کارآموزی برای دانشجویان هستیم تا دانشجویان حرفه‌ای مناسب علاوه بر رشته تحصیلی خود بیاموزند و در آینده بیش از پیش زمینه برای رونق بازار کار در تویسرکان فراهم شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان