آخرین اخبار

20. آذر 1398 - 21:11   |   کد مطلب: 37048
به دنبال اهانت و نشر مطالب توهین آمیز به ارکان نظام در کانال حزب اعتماد ملی، دادستان استان همدان در اقدامی انقلابی عنوان کرد: با مدیر این کانال تلگرامی طبق قانون قاطعانه برخورد می شود.

«حسن خانجانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به اینکه از ماجرای انتشار متن توهین آمیز و پر از اهانت در کانال تلگرامی ارگان حزب اعتماد ملی مطلع است، گفت: بدون تردید قاطعانه با مدیر این کانال به دلیل انتشار مطلبی مبنی بر تهمت و افترا به ارکان و اصول نظام، مطابق با قانون، قاطعانه برخورد می شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این فرد متهم است و پس از شنیده اظهارات او، دادستانی به عنوان مدعی العموم، روند پیگیری پرونده را تا رسیدن به نتیجه دنبال می کند و رسانه ها را نیز در جریان قرار می گذارد.

اعتماد ملی عامل بی اعتمادی ملی

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ساعاتی پیش مطلب متوهم گونه ابوالفضل قدیانی عضو سازمان موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی در سایت متعلق به جریان فتنه ۸۸ و در ارگان حزب اعتماد ملی همدان منتشر شد.

مطلب منتشر شده از سوی اعتماد ملی، عاملی برای بی اعتمادی ملی است، چرا که آنان با تهمت، افترا و نشر اکاذیب نسبت به ارگان نظام، از پاسخگویی به افکار عمومی در برابر ناکارآمدی های مکرر خود فرار می کنند و هم برای ایجاد تشکیک در صحت مراحل انتخابات، زمینه چینی می کنند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان