آخرین اخبار

21. آذر 1398 - 14:52   |   کد مطلب: 37058
رئیس اتاق اصناف تویسرکان از بازرسی از ۹۹۰ واحد صنفی در این شهخرستان پس از اعلام طرح سهمیه بندی بنزین خبر داد و گفت: معرفی 70 واحد متخلف به تعزیرات و در نهایت پلمپ 16 واحد صنفی نتیجه این بازرسی ها بود.

«ماشاءالله محمدصالحی» امروز در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه پس از اعلام گرانی بنزین این احتمال می رفت که برخی با سودجویی بر قیمت سایر کالاها بیافزایند، گفت: بدین دلیل بازرسی های ما به صورت شبانه روز در سطح شهرستان از صنوف مختلف تشدید شد.

وی با اشاره به اینکه عمده این بازرسی ها با حضور نمایندگانی از دادستانی، اتاق اصناف، اماکن، تعزیرات و صنعت و معدن انجام می شود، اظهار کرد: پیش بینی می شد که مسئله افزایش نرخ بنزین نخستین تأثیر خود را بر کرایه های آزانس ها، تاکسی ها و نیز کالاهای اساسی مردم بگذارد، با این حال به دلیل بازرسی های مکرر این اتفاق رخ نداده است.

رئیس اتاق اصناف تویسرکان افزود: افزایش نرخ برخی کالاها که مشاهده می شود متأثر از نرخ ارز بوده و ارتباطی با سهمیه بندی بنزین ندارد، با این حال برخی صیفی جات نیز دستخوش گرانی شده اند که آن نیز چندان نیست و قابل کنترل است.

محمد صالحی با تأکید بر اینکه امیدواریم کسبه معقول و طبق فاکتورهایشان اجناس خود را به فروش برسانند، از آنان خواست رعایت حال و روز معیشت این روزهای مردم را هم به جد در نظر داشته باشند.

وی از بازرسی از ۹۹۰ واحد صنفی در تویسرکان پس از اعلام طرح سهمیه بندی بنزین خبر داد و تصریح کرد: معرفی 70 واحد متخلف به تعزیرات و در نهایت پلمپ 16 واحد صنفی نتیجه این بازرسی ها بود.

رئیس اتاق اصناف تویسرکان عنوان کرد: می طلب همشهریان از حق و حقوق خود به عنوان مصرف کننده مطلع باشند و حتی اگر وسیله ای خریداری کردند که معیوب بود، می توانند به تعزیرات شکایت کنند و یا موضوع را با اتاق اضناف با شماره تماس های ۳۴۹۴۲۰۱۱ـ 081 و یا 124 مطرح کنند.

محمدصالحی از اجرای طرح ویژه بازرسی و کنترل بازار شب یلدا هم خبر داد و گفت: این طرح برای صنوف خشکبار و صیفی جات به ضورت ویژه انجام می شود تا مردم با قیمت مناسب مایحتاج و ملزومات شب یلدای خود را فراهم کنند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان