آخرین اخبار

3. دى 1398 - 12:21   |   کد مطلب: 37064
این روزها تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده زمزمه هایی از خط و نشان کشیدن ها، تهدیدها، تخریب های حامیان یک کاندیدا علیه کاندیدای دیگر به چشم می خورد، فراتر از این ها می خواهند با دختران بَزَک کرده برای خود رأی جذب کنند!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ هنوز 62 روزی تا برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، شنیده شده حامیان یکی از کاندیداها در جلسات خصوصی و غیرخصوصی هنوز تبلیغات رسمی آغاز نشده و تأیید صلاحیت ها نیامده پا را از تخریب کاندیدای رقیب فرارتر گذاشته اند رو به تهدید حامیان کاندیدای دیگر آورده اند.

سابق بر این بارها عنوان شد در سیره امامین انقلاب تخریب رقیب انتخاباتی از سوی یک کاندیدا به شدت نهی شده و البته خلاف قانون نیز است، آیا نباید مردم به ولایتمداری چنین کاندیدایی شَک کنند؟

این تنها یک بخش ماجرا است، پچ پچ هایی از گوشه و کنار و کوچه پس کوچه ها به گوش می رسد، که نشان از آن دارد یک کاندیدا و البته شاید حامیان آن کاندیدا برای جلب نظر مردم و آراء آنان می خواهند در زمان تبلیغات رسمی خود از دختران بَزَک کرده در ستاد انتخاباتیشان استفاده کنند.

 چه تضاد عمیقی دختران بزک کرده در ستاد کاندیدایی که مدعی ولایتمداری محض و قانون گرایی است!

برخی از حامیان یک کاندیدا هم به هر طریقی می خواهند حامیان کاندیدای رقیب را به سمت خود جلب کنند، حالا شده گاهی با تطمیع.

 اما زبانشان این روزها بیشتر رو به تخریب آورده است، یا در شبکه های اجتماعی دست به کار شده  اند و یا در فضای حقیقی، گاهی هم  در خصوصی این شبکه های اجتماعی حامیان کاندیدای رقیب را علاوه بر تخریب، تهدید می کنند به گونه ای که می گویند "مراقب باشید وگرنه زندگی خود و خانواده و آینده تان را در خطر خواهید دید؟!"

تهدید به این روشنی برای چیست؟ به نظر حامیان کاندیدای رقیب به این تخریبگران باج نداده اند و این روزها تاوان باید پس دهند. تاوان ولایتمداری خودشان را که تمایلی ندارند از کاندیدایی که در ولایتمداری آن شَک دارند، حمایت کنند.

مگر یک کرسی از بهارستان چه سودی برای اینان دارد که حاضر هستند دنیا و آخرت خودشان را به هیچ بفروشند.

تبلیغات سالم با هزینه های گزاف انتخاباتی آن هم زودهنگام سازگار نیست.

تبلیغات سالم با تخریب و تهدید رقیب یا حامیان رقیب سازگار نیست.

تبلیغات سالم با بهره گیری از دختران بَزَک کرده برای جلب یک رأی بیشتر سازگار نیست.

این ناسازگاری ها همه و همه نشان از دهن کجی آن کاندیدا به قانون دارد.

زنگنه

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان