آخرین اخبار

23. آذر 1398 - 8:32   |   کد مطلب: 37075
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه راهیان نور، برای خودسازی نسل جوان فرصت ساز است، گفت: صبح امروز 230 دانش آموز دختر از این شهرستان به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

«سرهنگ مرتضی سیاهوشی» صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در حاشیه آیین بدرقه دانش آموزان دختر تویسرکانی به کربلای ایران در جنوب کشور، گفت: صبح امروز 230 دانش آموز راهی مناطق عملیاتی در جنوب و در هشت سال دوران دفاع مقدس شدند.

وی اظهار کرد: این دانش آموزان از مقاطع دوره متوسطه هستند که در قالب 6 دستگاه اتوبوس قرار است به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه امروز نسل جوان ما، به عنوان نسل پویای جامعه ضرورت دارد تا از گذشته خود به ویژه در حوزه ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان مطلع شود، افزود: بیان خاطرات آنان دوران از زبان روایان همراه کاروان که روزگاری خود در جبهه های حق علیه باطل بودند آن هم در مناطق عملیاتی پیوند نسل جدید با تفکر شهادت طلبی را رقم می زند.

سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد:  بی تردید انس گرفتن نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت و تکیه بر قرائت وصیت نامه شهدا که برگرفته از روحیه ولایتمداری است، یک نوع خودسازی معنوی برای آنان محسوب می شود و راهیان نور این فرصت مهم خوسازی را برای دانش آموزان فراهم می سازد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان