آخرین اخبار

1. دى 1398 - 0:41   |   کد مطلب: 37076
هم ردیف با مفاخر و دانشمندان همدانی؛
یک تویسرکانی پژوهشگر برتر استان شد
یک تویسرکانی در کنار مفاخر و دانشمندان استانی از جمله پروفسور زلفی گل و پروفسور افخمی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و از او تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛  بیستم آذر ماه سال جاری بود که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش از 37 پژوهشگر برتر استان همدان در حوزه های دانشگاهی، دستگاه های اجرایی و نیز شرکت های فناور تجلیل به عمل آمد.

به گفته محمدی مسئول برگزاری هفته پژوهش در همدان، در این استان بیش از یک هزار طرح پژوهشی سالانه توسط پژوهشگران دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها اجرا می شود.

در بین این 37 پژوهشگر برتر استان همدان نام احمد الوندی مسئول پژوهش و فناوری دانشگاه علمی، کاربردی واحدهمدان به چشم می خورد.

 در واقع هر ساله توسط کمیته پژوهش و فناوری استان همدان، پژوهشگران برتر دانشگاهی توسط کمیته که متشکل از استانداری، دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه علوم پزشکی هستند، انتخاب و معرفی می شوند و در سال جاری برای دومین سال پیاپی احمدالوندی از دیار تویسرکان افتخار عنوان پژوهشگر برتر استان همدان را از آن خود کرد.

احمد الوندی مداح هیئت امام حسن مجتبی (ع) محله سرابی نیز است.

وی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ تخصص اصلی خود را در رشته زمین فیزیک (روش های مغناطیس سنجی و گرانی سنجی) عنوان می کند و می گوید: از سال 90 بر روی تفسیر داده های پتانسیلی مشغول مطالعه و بررسی بوده ام.

این پژوهشگر برتر استان همدان تاکنون بیش از 30 عنوان مقاله در همایش های داخل کشور و خارج از کشور ارائه داده و در مجلات خارجی با درجه ISI نیز پنج عنوان مقاله به چاپ رسانده است.

الوندی این افتخار را دارد که در کنار مفاخر و دانشمندان استانی از جمله پروفسور زلفی گل و پروفسور افخمی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و از او تقدیر شود.

او در حال حاضر با اساتید و دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه استانبول ترکیه، ارائه یک روش جدید برای تفسیر داده های گرانی سنجی مستخرج از یک معدن در آنکارا را در دستور کار خود قرار داده است.

به امید موفقیت های روزافزون برای این پژوهشگر تویسرکانی.

زنگنه

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان