آخرین اخبار

24. آذر 1398 - 8:36   |   کد مطلب: 37085
مدیر شبکه بهداشت شهرستان تویسرکان گفت: یک مرد میانسال که بر اثر ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود، پس از عمل جراحی چهار ساعته نجات یافت.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مطلع شدیم بر اثر یک نزاع و درگیری مرد میانسال تویسرکانی بر اثر ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح شده بود.

با این حال در یک عمل جراحی طولانی مدت توسط «دکتر مهران بگلری» مدیر شبکه بهداشت شهرستان تویسرکان و تیم او، این فرد مضروب از مرگ حتمی نجات یافت.

در این باره بگلری در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه عمل این فرد مضروب، جراحی سختی بود اما خوشبختانه با موفقیت به اتمام رسید، گفت: یکی از ضربات چاقو به گردن مصدوم برخورد و سبب پاره شدن یکی از عروق سمت راست گردن او شده بود که خونرویزی بسیاری به دنبال داشت، با این حال با اقدام سریع و عمل جراحی این رگ بسته شد.

وی اظهار کرد: چندین ضربه چاقو به شکم و قفسه سینه مصدوم هم خورده بود که سبب شد معده او از دو قسمت پاره و مواد غذایی وارد حفره شکم شود، بلافاصله معده ترمیم، شستشوی شکم هم انجام و در نهایت برای قفسه سینه هم لوله کار گذاشته شد.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه این عمل جراحی چهار ساعت به طول انجامید، افزود: در حال حاضر علائم حیاتی بیمار مساعد و طبیعی است و تا یکی دو روز آینده مشخص می شود که او می تواند از دستگاه های متصل رها و در نهایت به بخش منتقل شود.

زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان