آخرین اخبار

15. دى 1398 - 6:13   |   کد مطلب: 37240
فرماندار تویسرکان از پیشرفت 90 درصدی فاز توسعه واحد تولید کاور پتو در شهرک صنعتی فرسفج خبر داد و گفت: با بهره برداری از این فاز در کمتر از دو ماه آینده، 60 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ رفتن به سمت ایجاد کارگاه های کوچک و زودبازده و یا واحدهای تولیدی متتاسب با داشته های داخلی و تکیه بر نیروی انسانی بومی از مسائلی است که نه تنها زمینه ساز رونق تولید داخلی می شود بلکه  افزایش فرصت های شغلی جدید را هم به دنبال دارد. 

در این باره «سیدرسول حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛  در حاشیه بررسی روند فعالیت یک واحد تولیدی کاور پتو در این شهرستان گفت: فاط توسعه این واحد تولیدی در شهرک صنعتی فرسفج واقع شده و از پیشرفت 90 درصی برخوردار است.

وی اظهار کرد: د در حال حاضر ۲۷ نفر به صورت مستقیم که بیمه نیز شده اند در این کارگاه کسب درآمد می کنند.
فرماندار تویسرکان افزود: در آینده ای نزدیک یعنی در کمتر از دو ماه آینده فاز دوم این واحد تولیدی با مساحتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ متر به بهره برداری می رسد.
حسینی تصریح کرد: با افتتاح فاز دوم، زمینه ایجاد اشتغال برای  ۶۰ نفر مهیا می شود.

وی تأکید کرد: با ایجاد کارگاه های کوچک و زودبازده فرصت های شغلی مناسبی می توان در تویسرکان فراهم ساخت و در این راستا سعی بر آن است تا با ارائه تسهیلات کم بهره از تولید کنندگان حمایت کنیم.

زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان