آخرین اخبار

13. دى 1398 - 8:04   |   کد مطلب: 37252
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه به زودی ما انتقام خون شهید سلیمانی را از امریکا و وابستگان آنان با تمام توان می گیریم، گفت: شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار و خار چشم آنان بود.

«سردار مظاهر مجیدی»در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تسلیت و تبریک شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی بر همه آزادگان عالم به ویژه آقا امام زمان (عج) و رهبر عزیز انقلاب و مردم ولایتمدار ایران، گفت: از روزی نخستی که سردار سلیمانی خود را شناخت با امریکای جنایتکار  پنچه در پنجه انداخت تا جنایات آنان را رسوا سازد.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی با تمام وجود خود، در برابر دشمنان دین خدا که می رفت برای اسلام و مسلمین هر لحظه ایجاد مشکل کنند، سرافرازانه همچون کوهی استوار با شجاعتی تمام در برابر زیاده خواهی ها و خواسته شوم آنان می ایستاد.

* شهید سلیمانی؛ زمینه ساز موج بزرگ تشکیل بسیج مردمی ملت ها علیه استکبار بود

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به تشکیل بسیجی مردمی در کشورهای آزادیخواه به پشتوانه تفکر سردار سلیمانی، افزود: امروز شاهد هستیم آن موج بزرگی که شهید سلیمانی در جهان اسلام و دنیا علیه استکبار ایجاد کرد، زمینه ساز ایستادگی بسیج مردمی در برابر امریکای جنایتکار و حامیان کوردلش شده است.

سردار مجیدی تصریح کرد: به همین علت سردمداران کفر به دنبال ضربه زدن به سرداران رشید سپاه از جمله سردار شهید سلیمانی بودند تا به خیال خام خود جلوی روشنگری و بصیرت افزایی ملت های منطقه را بگیرند.

* شهادت آرزوی 40 ساله شهید سلیمانی

وی در ادامه عنوان کرد: سردار رشید اسلام شهید سلیمانی، پس از 40 سال خدمت بی منت به اسلام و نظام بامداد امروز به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان همچنین تأکید کرد: به زودی ما انتقام خون شهید سلیمانی را از امریکا و وابستگان آنان با تمام توان می گیریم.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان