آخرین اخبار

13. دى 1398 - 11:35   |   کد مطلب: 37254
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه هنوز سردارسلیمانی ها زنده اند و عمارگونه در کنار ولایت ایستاده اند، گفت: به زودی جبهه مقاومت، برای خونخواهی شهید سلیمانی روزگار کاخ سفید را سیاه می کند.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید و فداکار اسلام شهید سردار سلیمانی به  محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، عموم مسلمانان به ویژه در حوزه جغرافیایی مقاومت اسلام و مردم ولایتمدار کشورمان، گفت: این شهید بزرگوار عمری پر از مجاهدت و افختار در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب چندی پیش درباره این شخصیت وارسته، فرمودند که پایان عمر سردار سلیمانی به شهادت ختم می شود، چرا که اجری بالاتر از نائل شدن به افتخار شهادت برای چنین بزرگ مردی در دنیا وجود ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: گرچه شهادت سردار سلیمانی به دست جنایتکاران امریکا حادثه تلخی برای جهان اسلام است، اما لباس شهادت زیبنده او برای حضور در پیشگاه خداوند تعالی است.

مفتح در ادامه با بیان اینکه به طور قطع انقلابیون، مردم عزیز کشورمان و ملت های جهان اسلام از خون این شهید بزرگوار نخواهند گذشت، تصریح کرد: عامل اصلی این جنایت هولناک یعنی امریکای جنایتکار و سرمداران این دولت استکباری به زودی به سزای عملشان می رسند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه خون این سردار شهید همچون خون دیگر شهدای میهن عزیزمان زمینه ساز بارورتر شدن و اشاعه بیشتر انقلاب اسلامی در جهان می شود، تأکید کرد: به زودی جبهه مقاومت، برای خونخواهی این شهید، روزگار کاخ سفید را سیاه می کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس  با اشاره به اینکه هنوز سردارسلیمانی ها زنده اند و عمارگونه در کنار ولایت ایستاده اند، ادامه داد: خداوند متعال عمر طولانی و با عزت به رهبر انقلاب عنایت بفرماید تا با هدایت های پیامبرگونه ایشان، اسلام عزیز در سراسر جهان بیش از پیش تجلی بخشد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان