آخرین اخبار

13. دى 1398 - 12:42   |   کد مطلب: 37255
امام‌جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی منحصر به ایران نیست و او متعلق به جهان اسلام است، گفت: وحدت و انرژی بیشتر جبهه مقاومت برای نابودی تمامی پایگاه های آمریکا در منطقه پیام خون شهید سلیمانی است.

به گزارش رودآور ؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته در تویسرکان گفت: سردار شهید سلیمانی نزدیک به یک قرن در راه اسلام مجاهدت کرد.
وی اظهار کرد: همه دوستداران سردار سلیمانی اهل و خانواده او حساب می شوند، چرا که سردار منحصر به ایران نیست و او سردار جهان اسلام است.
خطیب نماز جمعه با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی نماد یک تفکر است، افزود: شهید سلیمانی ولایتمدار واقعی بود و او در حصار زمان و مکان نبود و این گونه خداوند خود از این شهدا استقبال می کند.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: رهبر انقلاب  فرمودند سردار سلیمانی آسمانی شد و درود ما هم بر امام خمینی(ره) که فرمودند امریکا شیطان بزرگ است.
وی عنوان کرد: امروز اگر مشکلی داریم برای این است که برخی ها این پیام را باور نکردند که امریکا شیطان فتنه گر است و امروز همه شاهد خباثت و دشمنی آشکار این مستکبر با ملت ایران بودیم.
امام‌جمعه تویسرکان عنوان کرد: امریکا انتقام اضمحلال و نابودی داعش را از سردار گرفت و این دولت خبیث بیش از پیش جنایتکاری ها و محور شرارت بودنش را ثابت کرد.
 حجت الاسلام موحدی تاکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب انتقام سختی در انتظار امریکا و اسرائیل غاصب و پلید در پیش است و بی تردید نه تنها جوانان و بسیجیان ایران بلکه آزادیخواهان جهان خونخواه سردار سلیمانی هستند.
وی ادامه داد: پیام آشکار خون شهید برای ما این است که نه تنها سفارت امریکا در عراق بلکه پایگاه های این دولت جنایتکار و پلید در منطقه تبدیل به جهنمی برای آنان می شود.

زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان