آخرین اخبار

16. دى 1398 - 8:56   |   کد مطلب: 37285
یک استاد دانشگاه و حوزه علمیه با تأکید بر اینکه خون به ناحق ریخته شده شهید سپهبد سلیمانی، شتاب دهنده افول امریکا و تروریسم بین الملل می شود، گفت: مردان خدا حتی با شهادتشان هم دل های آزادگان جهان را هدایت می کنند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام سید رضا میر معینی»  در مسجد محمد رسول الله(ص) تویسرکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: امریکای جنایکار و مادر تروریسم بین الملل تازه متوجه شده که با به شهادت رساندن سردار سیلمانی، نه تنها به تصور خام خود موفقیتی به دست نیاورده بلکه به افول و نابودی خود سرعتی دو چندان بخشیده است.

وی اظهار کرد: ابن همه مراسم هایی که در سراسر کشور های آزادیخواه به پاس قدردانی از زحمات شبانه روزی و مخلصانه سیدالشهدای جبهه مقاومت در حال برگزاری است، نشان دهنده عمق وحدت ایجاد شده پس از شهادت حاج قاسم است.

این استاد دانشگاه و حوزه علمیهبا اشاره به اینکه : امریکای خونخوار سند نابودی خود را با به شهادت رساندن مردی آزاده و بزرگ اندیش امضاء کرده است، افزود: به طور قطع خون این شهید زمینه ساز آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیسم جهانی می شود.

حجت الاسلام میرمعینی با بیان اینکه شهد شیرین شهادت برای حاج قاسم آرزوی دیرینه بود،  تصریح کرد: این شهادت گرچه برای ما تلخ و جانسوز است، اما برکات بسیاری هم به دنبال دارد، چرا که مردان خدا حتی با شهادتشان هم دل های آزادگان جهان را هدایت می کنند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان