آخرین اخبار

20. دى 1398 - 12:42   |   کد مطلب: 37306
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه مواضع دولت و مجلس در اعلام انزجار از امریکای جنایتکار ستودنی است، گفت: امروز به برکت خون سردار سلیمانی ملت و مسئولان یک صدا و متحد انقلابی بودن خود را به رخ دنیا کشیدند.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نمازجمعه بیستم دی ماه در تویسرکان، گفت: همان گونه که امام علی(ع) پس از  شهادت مالک اشتر، محزون شدند، رهبر انقلاب نیز پس از شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اندوهگین شدند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمان متعلق به حزب و گروهی نبود، اظهار کرد: انقلابی بودن مهمترین ویژگی این سردار رشید اسلام بود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با قدردانی از پاسخ کوبنده همرزمان شهید سلیمانی به امریکای جنایتکار، افزود: غیوران سپاه اسلام، درس و سیلی به جا و مهمی را به گوش ترامپ نواختند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این دلامردان اصلی ترین و مجهزترین پایگاه امریکا در عراق را موشک باران کردند و آنان ذره ای نتوانستند از خود در برابر قدرت و توان موشکی ایران دفاع کنند.

وی با بیان اینکه برخی سوال می پرسند که چرا همه پایگاه ها را نزدند؟، عنوان کرد: در سوره مبارک طارق آمده که در گوشمالی کفار نباید عجله کرد و به تدریج عمل کرد و این مسئله فرماندهان ایران اسلامی به خوبی می دانند.

امام جمعه تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه دشمت سست شدن و نابودی ملت ما را می خواهد، گفت: این در حالی است که آیات قرآن کریم  عدم تسلیم و سازش در برابر دنیای کفر را به مؤمنان توصیه کرده است که اگر دین خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می کند.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه مواضع دولت و مجلس در  اعلام انزجار از امریکای جنایتکار ستودنی است، ادامه داد: امروز به برکت خون سردار سلیمانی ملت و مسئولان یک صدا و متحد انقلابی بودن خود را به رخ دنیا کشیدند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان