آخرین اخبار

20. دى 1398 - 9:01   |   کد مطلب: 37311
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه بهره مندی از توانمندی سمن‌ها در امور اجرایی استان همدان کارساز و راهگشا است، گفت: طرح «هر روستا یک سمن» در همدان اجرا می شود.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی روحی تازه در کالبد ایران دمید، گفت: آماده مواجهه با هرگونه تعرض احتمالی دشمن هستیم و بدون تردید نیروهای نظامی کشورمان در صورت هرگونه خطا از سوی دشمن، پاسخ دندان شکن خواهند داد.

وی با بیان اینکه همدان یکی از نقاط حساس منطقه به لحاظ عملیاتی است و بسترهای لازم نیز کاملاً مهیا است، گفت: پایگاه شهید نوژه همدان به عنوان یکی از پایگاه‌های عملیاتی همانند سایر مناطق کشور آماده هرگونه مقابله تعرض احتمالی برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه انقلاب سبزپوشان سپاه که با موشک‌های نقطه‌زن یکی از مقرهای کفر را هدف قرار دادند، قابل ستایش است، گفت: برادران سپاه و همرزمان شهید قاسم سلیمانی درست در همان ساعت که دشمن اقدام به شهادت سردار دل‌ها کرد، مهمترین پایگاه آنان را هدف قرار دادند.

آزادبخت هدف قراردادن یکی از پایگاه‌های مهم دشمن را مرهمی بر دل مردم عزادار ایران و منطقه دانست و گفت: هر کشوری که منطقه خود را در اختیار پایگاه دشمن قرار دهد به طور قطع مورد هدف قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بالاترین سرمایه رشد هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است و مدیران باید نیروهایی پرورش دهند که با در رأس مدیریت قرار گرفتن، آینده‌نگری را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: کاربردی‌ترین و بهترین منبع آموزشی برای جوانان، حضور در جلسات مربوطه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از جوانان کمک بگیرند تا در آینده از ظرفیت این جوانان با تجربه در دستگاه‌های اداری استفاده شود.

وی با بیان اینکه بدون شک مسیر رشد جوانان در گرو توجه و دقت نظر مدیران است، گفت: از آنجایی که جوانان آرمانگرا و عدالت‌خواه هستند، باید چارچوبی در نظر گرفته شود که بتوان از طریق آن جوانان را جذب کرد.

آزادبخت با بیان اینکه باید زمینه به گونه‌ای برای جوانان فراهم شود که فقط جوان توانمند به آنچه که مطلوب آن‌هاست دست پیدا کند، گفت: بر اساس سیاست‌های دولت و انتظارات استاندار، از طرح «هر روستا یک سمن» حمایت و در این راستا با فرماندری‌ها هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد به جوانان و توانایی‌های آن‌ها در هدایت و تسهیل امور در کشور مؤثر خواهد بود و این اقدام با فراهم کردن بستری برای سپردن مسئولیت‌ها به جوانان امکان‌پذیر است، گفت: باید اقداماتی صورت گیرد تا در این شرایط، جوانان بیش از هر زمان دیگر احساس امیدواری کنند.

وی با بیان اینکه قوانین سخت گیرانه دغدغه جوانان برای دریافت تسهیلات است، گفت: اخذ تضمین برای پرداخت تسهیلات به جوانان درست و جزو قوانین بانک‌ها است اما انتظار داریم با راهکارهای مناسب بستر بهره مندی جوانان را مهیا سازند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان