آخرین اخبار

23. دى 1398 - 13:59   |   کد مطلب: 37335
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس یازدهم برگزار می شود، گفت: هرگز این اجازه ندهید برای جلب آراء شخصیت شما را با پول معامله کنند، چرا که ما وامدار و نیازمند فرد یا گروهی نیستیم.

به گزارش رودآور؛ «سید رسول حسینی» ظهر امروز در نشست با دهیاران تویسرکان بر اشرافیت کامل دهیاران نسبت به تمامی حوزه ها و عرصه های روستایی تأکید کرد و گفت: دهیاران با همیاری شورای روستا، برای راحت تر کردن رسیدگی به مشکلات مردم در روستاها، رؤسای ادارات را به روستاها دعوت کنند.

وی با ابراز گلایه مندی از اوضاع و احوال نامناسب تعاونی دهیاران در سطح شهرستان، اظهار کرد: تشکیل تعاونی در سطح دهستان ها، زمینه ساز شناسایی بهتر مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات می شود.

فرماندار تویسرکان همچنین افزود: دهیاران می توانند با برگزاری جشنواره های متعدد در سطح روستاها توانمندی های اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی روستاها را ارتقاء ببخشند.

حسینی در ادامه با بیان اینکه دوم اسفند ماه سال جاری  انتخابات مجلس یازدهم برگزار می شود، تصریح کرد: هرگز این اجازه را به کسی ندهید برای جلب آراء شخصیت شما را با پول معامله کند، چرا که ما وامدار و نیازمند فرد یا گروهی نیستیم.

وی تأکید کرد: هیچ کدام از دهیاران این اجازه را ندارد از بیت المال و امکانات دهیاری به نفع یا به ضرر کاندیدایی استفاده کند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان