آخرین اخبار

24. دى 1398 - 20:55   |   کد مطلب: 37352
کشف مرغ قاچاق در فامنین، کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان، کشف دام قاچاق در شهرستان بهار و کشف لاستیک‌های احتکار شده در فامنین عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف یک هزار و ۱۷۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف یک هزار و ۱۷۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه شخصی در جاده تهران در داخل یک انبار اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کرده، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با همراهی کارکنان شرکت برق به آدرس مذکور اعزام و در بازرسی از این انبار، ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده، ادامه داد: پس از ایمن سازی محل توسط مأموران شرکت برق همدان، متهم به همراه اموال مکشوفه، به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مصرف برق بسیار بالایی دارند و افراد سود جو از طریق انشعابات برق غیر مجاز و با ماینرهای غیر قانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کنند که پلیس آگاهی با قدرت در مقابل آنها می‌ایستد.

کشف دام قاچاق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۶ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگ علی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در سطح شهرستان به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۶ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که به مقصد یکی از استان‌های غربی بارگیری شده بود، کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده، از شهروندان خواست هر گونه اخبار در خصوص تردد احشام غیر مجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف لاستیک‌های احتکار شده در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین، از کشف ۱۲۱ حلقه لاستیک کامیون احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسن حیدری، در تشریح این خبر گفت: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان فامنین یک انبار احتکار لاستیک‌های کامیون شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۲۱ عدد لاستیک کامیون که برای عرضه خارج از شبکه دپو شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص و معرفی وی به مرجع قضائی افزود: ارزش کالای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به عنوان محور تأمین نظم و امنیت در جامعه در راستای برخورد با این گونه افراد مصمم است، گفت: امنیت اقتصادی یکی از مهمترین مؤلفه‌های امنیت در جامعه است و نقش بسیار مهمی در حفظ و ارتقا امنیت عمومی دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان