آخرین اخبار

26. دى 1398 - 16:32   |   کد مطلب: 37365
فرماندار تویسرکان از اختصاص پنج میلیارد و 110 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود چهارصدری به مددجویان نهادهای حمایتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش رودآور، سید رسول حسینی بعدازظهر امروز در جمع اصحاب رسانه به جلب تسهیلات و  اعتبارات اشتغالزایی ارزان قیمت توسط دو نهاد حمایتی اشاره کرد و گفت:  در حدود ۱۰ ماه گذشته از مجموع  پنج میلیارد و 110 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یافته به دو دستگاه بهزیستی و کمیته امداد تاکنون سه میلیارد و 500 میلیون تومان به ۱۰۳ متقاضی پرداخت شده است. 
 وی اظهار کرد: برای ۱۱۲ مددجوی دیگر متقاضی از سوی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) دو میلیارد و 15 میلیون تومان از مجموع تسهیلات اختصاص یافته در نظر گرفته شده که آنان هم به بانک های عامل معرفی شدند.
فرماندار تویسرکان افزود: همچنین در نزدیک به ۱۰ ماهه گذشته ۵۴ مددجوی بهزیستی این شهرستان در مجموع یک میلیارد و 660 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات چهار درصدی با رویکرد اشتغالزایی دریافت کردند.
حسینی تصریح کرد:  ۴۷ مددجوی دیگر بهزیستی نیز به بانک های عامل معرفی شدند و برای آنان هم در مجموع یک میلیارد و 550 میلیون تسهیلات در نظر گرفته شده است.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان