آخرین اخبار

27. دى 1398 - 13:26   |   کد مطلب: 37375
خطیب موقت نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه ملت ما باید هر روز بیتر از پیش قوی شود، گفت: همه ما شاهد بودیم که چگونه عین الاسد بزرگترین پایگاه امریکای جنایتکار در عراق با اقتدار موشکی سپاه با خاک یکسان و ابهت پوشالی دولت امریکا نابود شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام سجاد امیری» در خطبه های نما جمعه 27 دی ماه در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان، با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی، گفت: حادثه، واقعه ای ناراحت کننده است، اما نباید این مسئله سبب شود که دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی با بیان اینکه تجمع اندک برخی فریب خوردگان داخلی اثری در پیشروی جبهه مقاومت در برابر ظالمان زمان ندارد، اظهار کرد: البته آبی گل آلود نیست که دشمنان ماهی بگیرند و هم آن که اگر به خیال خودشان آب گل آلود شده، هیچ ماهی در کار نیست بلکه عقرب به دست می آورند.

*وزارت امورخارجه باید خودش سفیر انگلیس را اخراج می کرد

خطیب موقت نماز جمعه تویسرکان با اشاره به حضور و هدایتگری سفیر انگلیس برای آشوب و بلوا در تهران، افزود: حضور سفیر انگلیس برای ایجاد آشوب در کشورمان نه تنها دخالت آشکار است، بلکه بر خلاف قوانین داخلی و بین المللی است.

حجت الاسلام امیری با ابراز تأسف از ضعف وزارت خارجه ایران در برخورد با این دیپلمات متخلف انگلیسی، تصریح کرد: انتظار می رفت که وزارت امور خارجه کشورمان با این نقض آشکار قوانین از سوی سفیر انگلیس برخورد قاطعی می داشت و او را بلافاصله اخراج می کرد نه اینکه خود سفیر فرار کند.

*در مسئله سقوط هواپیمای اوکراینی، قضاوت عجولانه ممنوع

وی در ادامه به مسئله سقوط هواپیما در سایر کشورهای دیگر هم اشاره و عنوان کرد: در خصوص آن حوادت دولت ها و مسئولان دیگر کشورها نه تنها ماه ها بلکه سال ها بعد پیگیری کرده و نتایج خود را مطرح کردند، در حالی که در کشورمان در مترین زمان پس از وقوع حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی، فرمانده ارشد سپاه خود به میدان آمد و تمام تقصیرها را خاضعانه به گردن گرفت.

امام جمعه موقت تویسرکان افزود: بی تردید با فردی که سهل انگاری کرده باید برخورد شود، اما پس از آن که تحقیقات کامل شد و هیچ کدام از ما نباید قضاوت عجولانه و بدون علم و آگاهی از خود نشان دهیم.

*نابودی عین الاسد، اقتدار ایران و ابهت پوشالی امریکا را نشان داد

حجت الاسلام امیری همچنین به خوار و ذلیل شدن دولت امریکا در پاسخ کوبنده ایران و نابودی عین الاسد در عراق پرداخت و گفت: ترامپ جنایتکار گفته بود که اگر ایران حرکتی برای انتقام خون سردار سلیمانی انجام دهد، 52 نقطه کشورمان را مورد حمله قرار می دهد، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی تصریح کرد: همه ما شاهد بودیم که چگونه عین الاسد بزرگترین پایگاه امریکای جنایتکار در عراق با اقتدار موشکی سپاه با خاک یکسان و ابهت پوشالی دولت امریکا نابود شد.

خطیب موقت نماز جمعه تویسرکان تأکید کرد: این مطلب نشان می دهد که اگر ایران اسلامی از هر نظر خود را قوی کند، هیچ دشمنی جرأت دست درازی به ملت ما را نخواهد شد، چرا که اقتدار ما در تمامی عرصه های دفاعی و اقتصادی دشمنان را به عقب می راند.

*اظهار نظر مسئولی که شورای نهگبان را زیر سوال برد، ناشیانه و بیسوادانه بود

حجت الاسلام امیری به مسئله انتخابات و عمکرد مثبت شورای نگهبان در تأیید و یا رد صلاحیت داوطلبان هم اشاره کرد و افزود: متأسفانه صحبت های آن مسئولی که گفته شورای نگهبان از یک جناح حمایت کرده ناشیانه و بیسوادانه است.

وی گفت: شورای نگهبان به خوبی نشان داد که جایگاه افراد برای بررسی صلاحیت ها برایش مهم نبود، چرا که 90 نماینده فعلی مجلس را رد صلاحیت کرد.

*روحانی کار اقتصادی بلد نیست، آیا تیم اقتصادی ندارد؟

خطیب موقت نماز جمعه تویسرکان همچنین با ابراز تأسف از اینکه روحانی گفته من بلد نیستم حوزه اقتصاد را پیش ببرم،  اظهار کرد: نخست آن که روحانی بلد نیست، آیا اطراف او تیم اقتصادی وجود ندارد؟ آیا دیگران بلد نیستند که از آن ها کمک بگیرد؟

حجت الاسلام امیری ادامه داد: متأسفانه روحانی فضای اقتصادی بین المللی را در سه کشور امریکا، انگلیس و فرانسه می بینید در حالی که از حوزه های اقتصادی دیگر حتی در کشورهای منطقه غافل مانده است.

وی تأکید کرد: روحانی نمی تواند بگوید بلد نیستم، پس مسئولان اقتصادی دولت او چه کاره اند؟ اگر در امور اقتصادی عاجز هستید آیا نمی توانید از کارشناسان حوزه اقتصادی کمک بگیرید؟

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان