آخرین اخبار

1. بهمن 1398 - 8:56   |   کد مطلب: 37414
فرماندار تویسرکان گفت:ایام بزرگداشت دهه مبارک فجر فرصتی مناسب در راستای بیان اقدامات وعملکرد نظام و انقلاب برای عموم از سوی مدیران است.

به گزارش رودآور؛ «سید رسول حسینی» صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان، گفت: دهه مبارک فجر، نشان دهنده رخدادی عظیم  است که نقطه پیروزی نهایی ملت در بهمن ۵۷ توسط مردم با وحدتی مثال زدنی و وفاق جمعی شکل گرفت.
وی دهه فجر را دهه ای خاص و ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: هر ساله در این ایام بیش از پیش مردم با آرمان های انقلاب و نظام تجدید میثاق می کنند که آن را می توان در برگزاری مراسم های مختلف مشاهده کرد.

فرماندار تویسرکان افزود: ایام بزرگداشت دهه مبارک فجر فرصتی مناسب در راستای بیان اقدامات وعملکرد نظام و انقلاب برای عموم از سوی مدیران است.
حسینی تأکید کرد: اطلاع رسانی اقدامات دولت و نظام و همچنین مردمی کردن جشن های این دهه، اولویت و رویکرد ویژه ستاد دهه فجر در سال جاری باشد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی هدف و اولویت کاریشان را کسب رضایت مردم قرار دهند، عنوان کرد: در این زمینه می طلب خدمت رسانی به موقع و سریع سرلوحه کار دستگاه ها قرار گیرد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان