آخرین اخبار

3. بهمن 1398 - 22:00   |   کد مطلب: 37426
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه برکت داشتن زندگی و شهادت سیدالشهدای مقاومت به دلیل ولایتمداری او بود، گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب، در منطقه زمین گیر شده اند و این ها به همت مجاهدت ها و تلاش های وحدت بخش سردار شهید سلیمانی در گسترش جبهه مقاومت است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امشب در مراسم بزرگداشت سردار شهید سرافراز سپاه اسلام  سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام زمان(عج) محله دستجرده تویسرکان، گفت: جهاد اسلامی و حزب الله لبنان، بسیج مردمی در سوریه و عراق و در یک کلام جبهه مقاومت شکل گرفته در منطقه به برکت تلاش خالصانه و مجاهدانه سردار دل ها بود.

وی اظهار کرد: آن تشییع با شکوه سیدالشهدای مقاومت که به گفته رهبر انقلاب سوخت موشک های انتقام شد و عین الاسد را نابود کرد، به دنیا نشان داد که جبهه مقاومت اهل سازش و عقب نشینی نیست.

امام جمعه تویسرکان از سردار سلیمانی به عنوان نابود کننده داعش در منطقه یاد کرد و افزود: امروز دشمنان  چه در سوریه و عراق و چه در لبنان و یمن و حتی در ترکیه زمین گیر شده اند و همه به برکت مجاهدت ها و تلاش های وحدت بخش سردار شهید سلیمانی در گسترش جبهه مقاومت است.

*سپاه قدس با حضور سردار سلیمانی متحول شد

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه  سپاه قدس با حضور سردار سلیمانی متحول شد، تصریح کرد: اولیاء خدا هر لحظه لحظه زندگیشان برای مردم برکت دارد و نحوه جان باختنشان در راه خدا هم برای ملت هایشان عظمت آفرین است.

*برکت داشتن زندگی و شهادت سیدالشهدای مقاومت از ولایتمداری او بود

وی تأکید کرد: اگر امروز مشاهده می کنیم سردار دل ها این گونه در جان ملت نفوذ عمیق و معنوی دارد به دلیل ولایتمداری محض او بود، چرا که اگر کسی برای یاری رساندن به دین خدا، در مسیر ولایت حرکت کند، خداوند به او عظمتی وصف نشدنی می بخشد.

امام جمعه تویسرکان با انتقاد از برخی که حرف از سازش با دشمن می زنند، گفت: آیا این افراد نابودی دولت لیبی را ندیدند که با امریکا سازش کرد، بنابرین سازش در نهایت ختم به نابودی کشور می شود و باید دانست این ایستادگی است که ابهت آفرین است.

*ابهت امروز جبهه مقاومت تنها به دلیل ایستادگی است نه سازش

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: همین ابهت ایران اسلامی در تمامی عرصه ها به ویژه در تولید تسلیحات دفاعی سبب شد تا زمانی که پهباد جاسوسی امریکا  و یا عین الاسد بزرگترین پایگاه این دولت جنایتکار در عراق توسط غیورمردان این سرزمین نابود شود، امریکایی ها جرأت مقابله به مثل نداشته باشد.

وی عنوان کرد: این وعده و خواست خداست که اگر در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنیم، ما را یاری رساند و ترس بر دل دشمنان ما بیاندازد.

 به گزارش رودآور؛ در این مراسم که به همت پایگاه امام حسن مجتبی حوزه المهدی، هیات امنای مساجد ناصران، باغوار و دستجرده برگزار شد، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان و تنی چند از مسئولان نیز حضور داشتند و سجاد چراغعلی مداحی کرد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان