آخرین اخبار

14. بهمن 1398 - 13:08   |   کد مطلب: 37531
روستای سیدشهاب تویسرکان از بین یک هزار و 419 روستا، جزء 10 روستای برگزیده ششمین دوره جشنوارهای روستا و عشایر دوستدار کتاب کشور شد.

«علی نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛  گفت: ششمین دوره جشنوارهای روستا و عشایر دوستدار کتاب با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی در سراسر کشور این روزها برترین های خود را شناخت.

وی اظهار کرد: در این جشنواره، افراد و گروه های فعال در زمینه های فرهنگی ـ ترویجی و در حوزه کتاب و کتاب خوانی، برنامه ها و ایده های خود را از یک هزار و 419 روستا و عشایر مناطق مختلف سراسر کشور به دبیرخانه ارسال کردند.

سرپرست اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان افزود: در نهایت پس از عبور از مراحل داوری متعدد، 10 روستا به عنوان روستاهای برگزیده انتخاب شدند و روستای سیدشهاب تویسرکان هم جزء برگزیدگان است.

نورعلیئی تصریح کرد: مراسم پایانی و تجلیل از منتخبین جشنواره قرار است 19 بهمن ماه سال جاری در سالن اصلی همایش های بین المللی کتاب تهران برگزار شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم اعطاء امتیاز ساخت یک کتابخانه در روستای سید شهاب هدیه تعیین شده باشد، چرا که در این روستا در حوزه کتاب وکتابخوانی فعالیت های بیشماری انجام شده و یا در دست اجرا است.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان