آخرین اخبار

15. بهمن 1398 - 0:47   |   کد مطلب: 37534
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه سرسپردگی به غرب و شرق شاه بیت حکومت پهلوی بود، گفت: حتی اگر بگوییم ایران پس از سال 57 هیچ دستاوردی در حوزه های علمی و فناوری های روز دنیا نداشته، باید بدانیم که بزرگترین دستاورد انقلاب، استقرار حکومت اسلامی زیر سایه ولایت بوده است.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» شامگاه روز گذشته، در آیین بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله ناصران تویسرکان، گفت: طبق آموزه های اسلامی زیر سلطه کفار بودن برای مسلمانان جایز نیست، با این حال رژیم منحوس پهلوی به شدت وابسته غرب و شرق بود و خود غلام حلقه به گوش امریکا معرفی می کرد.

*سرسپردگی، شاه بیت حکومت پهلوی بود

وی اظهار کرد: شاه خائن حتی تمام عزل و نصب های حکومت ظالمانه خود را با اجازه استکبار انجام می داد و باید گفت که سرسپردگی محض، شاه بیت حکومت پهلوی بود.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه برخی ها مدعی هستند که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته است، افزود: پیشرفت های علمی و فناوری روز دنیا از نانوتکنولوژی گرفته تا علم ساخت انواع تسلیحات دفاعی و حتی پهبادهای فوق پیشرفته، ارتقاء سطح سواد در بین اقشار مختلف، خدمات رسانی در حوزه های مختلف آب، برق و گاز به سایر نقاط حتی دورترین روستا، تنها بخش کوچکی از دستاوردهای نظام است.

* بزرگترین دستاورد انقلاب، استقرار حکومت اسلامی زیر سایه ولایت است

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: حتی اگر این دستاوردها را هم اصلاً بگوییم نداشتیم، باید بدانیم بزرگترین دستاورد انقلاب، استقرار حکومت اسلامی به رهبری امام راحل(ره) است، دستاوردی منطبق با قرآن به طوری که ملت ما دیگر زیر سلطه کفار نیست و در جهان عزتمند شد.

وی با انتقاد از سخنان وزیرامورخارجه کشورمان با این مضمون که  ظریف مدعی شده که اگر امریکا اراده کند ما را با موشک های خود زیر و رو می کند، عنوان کرد: چگونه ظریف این گونه حرف می زند، در حالی که به تأکید امامین انقلاب امریکا هیچ غلطی نمی تواند.

* آن روزها امریکا در رویارویی با انقلاب نوپای ما هیچ غلطی نکرد امروز هم کاری از پیش نمی برد

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: در ابتدای انقلاب که نمی تواسنیم حتی سیم خاردار تولید کنیم امام(ره) تأکید داشتند که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، حال این روزها در اوج اقتدار ما که استکبار هم خود بر آن اعتراف کرده، آیا امریکا می تواند غلطی کند؟ به طور قطع خیر.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه آن صلاب و آرامش امام(ره) نشأت گرفته از اتصال و توسل ایشان به اهل بیت عصمت و طهارت بود، ادامه داد: امروز رهبری هم حکیمانه سکاندار انقلاب است و همه آزادیخواهان جهان چشمشان به ایران اسلامی دوخته شده، تا جایی که سید حسن نصرالله مرد سال عرب، خود را شاگرد رهبر انقلاب معرفی می کند.

*تربیت شجاعانی همچون سردار سلیمانی ها، دستاورد دیگر انقلاب

وی همچنین تربیت افرادی همچون سردار سلیمانی که به آزادگان جهان عزت بخشید را یکی از مهنترین دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: در عزتمندی ایرانیان همین بس که در کشورهای مختلف برای این سردار ایرانی یادبوهای بسیار برگزار کردند، سرداری که به گفته رهبر انقلاب به دستور ترامپ دزدانه و ناجوانمردانه ترور شد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه سردار شهید سپهبد سلیمانی با آن همه بزرگی، شجاعت و شهامت خود را سرباز ولایت معرفی می کرد، افزود: سیدالشهدای مقاومت خود را ذوب در ولایت می دید و تأکید داشت که یکی از شئونات عاقبت بخیری، ولایتمداری است.

*امریکا روز به روز بیش از پیش تحقیر می شود

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: امروز خوشبختانه به برکت انقلاب و وجود شهدایی همچون سردار سلیمانی، حس خودباوری، عزت، شهامت و شجاعت به ملت های آزادی خواه جهان انتقال یافته و روز به روز شاهد تحقیر بیش از پیش امریکا هستیم.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان