آخرین اخبار

19. بهمن 1398 - 14:58   |   کد مطلب: 37541
فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ زنی 25 طرح عمرانی و ورزشی با بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان خبر داد و گفت: مهمترین این پروژه ها، بهره برداری از واحد تولیدی دوربین های مداربسته بود که با افتتاح آن برای 30 نفر فرصت شغلی فراهم شد.

«سیدرسول حسینی» در گفت گو گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: طی امروز و دو روز گذشته شاهد افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های عمرانی و ورزشی در شهرستان تویسرکان به مناسبت دهه مبارک فجر بودیم.

وی اظهار کرد: مهمترین این پروژه ها، بهره برداری از واحد تولیدی دوربین های مداربسته بود که در زمینی به مساحت 200 مترمربع و زیربنای 600 مترمربع ساخته شده است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه اعتباری بالغ بر دو ملیارد و 500 میلیون تومان برای این واحئد تولیدی هزینه شده است، افزود: با افتتاح کارخانه تولیدی دوربین های مداربسته برای 30 نفر اشتغالزایی ایجاده شد.

حسینی تصریح کرد: در این واحد تولیدی نه تنها 60 مدل دوربین های مدار بسته تولید می شود، بلکه فعالان این عرصه در تویسرکان 12 مدل مانتیورهای صنعتی و تجاری را هم تولید می کنند.

وی در ادامه از جنگل کاری ۱۰۶ هکتار جنگل کاری با بذر بادامک و ارژن در دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد و عنوان کرد: برای اجرای این طرح ۴۵ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه برای  اجرای ۲۰۰هکتار کپه کاری بیولوژیک، ۱۳۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: کنترل سیل و رسوب روستای کنجوران هم با سه هزار و 200 متر مکعب بندهای خشکه چین، گابیونی و ملاتی با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر پروژه های بود که در دو روز گذشته افتتاح شد.

حسینی از اتمام گازرسانی به واحد‌های تولیدی شکوهی، ساخت شیشه دوجداره و ساخت تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۰۵میلیون تومان به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تویسرکان خبر داد.

وی اعلام کرد: در مجموع چهار میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح یا کلنگ زنی ۱۹ پروژه گازرسانی به صنایع در بهمن ماه سال جاری هزینه شده است که از این تعداد ۱۱ پروژه کلنگ زنی شد و هشت پروژه به بهره برداری رسید.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: در ایام مبارک فجر 98 عملیات اجرایی طرح تبدیل شبکه سیمی هوایی به کابل خودنگهدار، با یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به طور همزمان در چهار منطقه از این شهرستان آغاز شد.

حسینی با بیان اینکه توجه به پروژه های ورزشی هم برای ما با توجه به مهیا ساختن بستر مناسبی برای تفریح سالم جوانان در اولویت قرار دارد، گفت: امروز شاهد افتتاح سایت اختصاصی تیر و کمان در زمینی به مساحت دوهزار متر مربع و با سرمایه گذاری 200 میلیون تومانی بخش خصوصی بودیم.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان