آخرین اخبار

20. بهمن 1398 - 6:20   |   کد مطلب: 37542
فرماندار تویسرکان گفت: میانگین پرداختی نسبت به سهمیه ۳۵ درصد بوده که وضعیت شهرستان در پرداخت تسهیلات بهسازی وضعیت مطلوبی در استان نیست.

به گزارش رودآور؛ «سید رسول حسینی» عصر روز گذشته در شورای مسکن روستایی شهرستان تویسرکان گفت: پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی اولویت دارد.
وی با بیان اینکه سهمیه ابلاغی تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی شهرستان ۶۲۵فقره است، اظهار کرد: تعداد کل پرونده های معرفی شده به بانک ۵۱۴ فقره بوده که از این تعداد ۲۲۲ میزان عقدقرارداد و پرداخت شده است.
فرماندار تویسرکان افزود: مسئولان بانک ها باید با اراده قوی پیش ببرند، میانگین پرداختی نسبت به سهمیه ۳۵ درصد بوده که وضعیت شهرستان در پرداخت تسهیلات بهسازی وضعیت مطلوبی در استان نیست.
حسینی با تأکید بر اینکه  مشکل تسهیلات مردم برای تا عید نوروز حل شود، تصریح کرد: همچنین افرادی که در بانک ها پرونده دارند به صورت سه نفری تسهیلاتشان زنجیره ای شوند تا مشکل ضمانت و پرداخت آنان حل شود.
وی با بیان اینکه  پرداخت تسهیلات در بانک مسکن  و سپه، صادرات وضعیت مطلوب تری دارند و بقیه بانک ها باید بیشتر تلاش کنند، عنوان کرد: از سویی دیگر هم ارتباط بنیاد مسکن با بانک ها بیشتر شود و بنیاد مسکن بیشتر به بانک ها سرکشی و پرونده ها را پیگیری کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان