آخرین اخبار

22. بهمن 1398 - 11:12   |   کد مطلب: 37571
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه آنانی که حرف از مذاکره با امریکا می زنند، ذلت ملت را می خواهند، گفت: این در حالی است که امریکایی ها خود اعتراف کرده اند که هر جا ردپا و یادی از سردار سلیمانی در هر منطقه از جهان بوده است، مغلوب شده اند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکانی با گرامیداشت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: فجر پیروزی سال جاری با چهلم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان شده است.

*حرف اول سردار کهکشانی، تبعیت از ولایت بود

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی همان سردار دل ها، سیدالشهدای مقاومت و سردار کهکشانی با آن همه عظمت از مهمترین شئونات عاقبت بخیری را اتصال به ولایت و رابطه دلی و قلبی با رهبر انقلاب می دانست و بر حمایت از ولی زمان تأکید داشت.

*انقلاب پرچم عزت ایران است

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه انقلاب، پرچم عزت ایران و آزادیخواهان جهان است، افزود: این وعده الهی است کسانی که دین خدا را یاری می کنند خداوند نیز آنان را در همه حال یاری می رساند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: همه ابرقدرت های پوشالی و استکبار جهانی مشاهده کردند که چگونه نیروهای انصارالله و یمنی بر دشمنان اسلام غلبه کردند، چرا که آنان تنها به خداوند متعال تکیه داشته و دارند و هیچ گاه غیرتشان اجازه نمی دهد زیر بار ظلم و ستم بروند.

*آنانی که حرف از مذاکره با امریکا می زنند، ذلت ملت را می خواهند

وی عنوان کرد: آنانی که حرف از مذاکره و کوتاه آمدن در برابر استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار می زنند، بدانند که تنها به دنبال ذلت خود و ملت هستند در حالی که نیروی های یمنی و انصارالله با کمک ایرانیان ظلم ستیز توانستند به فناوری ساخت سلاح های منحصر به فرد برای دفاع از خود دست بیابند و دشمنان خود را نابود کنند.

*امریکایی ها اعتراف کرده اند که ردپای سردار سلیمانی هم آنان را مغلوب می کند

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: امریکایی ها خود اعتراف کرده اند که هر جا ردپا و یادی از سردار سلیمانی در هر منطقه از جهان بوده است، مغلوب شده اند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه به مسئله انتخابات پیش روی در دوم اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: ملت ولایتمدار ما به دنبال مجلسی عزتمند است، چرا که خوب می داند مجلسی با اقتدار و آبرومند، نظام را در جهان بیش از پیش عزیز می کند.

*حضور مردم در انتخابات، زمینه ساز مجلسی قوی و با عزت است

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بر عزت ایران اسلامی می افزاید، افزود: گرچه مردم از تبعیض ها، فساد، بی تدبیری، عدم شفافیت و ویژه خواری برخی مسئولان گلایه مند هستند، اما خوب می دانند که حضور پرشور آنان به گفته مقام عظمای ولایت زمینه تشکیل مجلسی قوی، درست و عزت آفرین را فراهم می سازد.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان