آخرین اخبار

23. بهمن 1398 - 14:57   |   کد مطلب: 37580
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برخورد می‌شود، گفت: کاندیداها در جریان باشند که فعالیت های انتخاباتی آنان قبل، حین و بعد از انتخابات چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی رصد می شود و آنان باید مراقبت کنند تا فضای ناامنی برای شهرستان ایجاد نکنند.

به گزارش رودآور؛ «سیدرسول حسینی» بعدازظهر امروز در نشست با کاندیدای مجلس شورای اسلامی در تویسرکان، قانون مداری از سوی تمامی آنان را امری واجب دانست و گفت: مطابق با ماده ۵۶ قانون، مراجع اداری، انتظامی و نیز قضایی ملزم به برخورد با هرگونه تبلیغات در غیر از مهلت تعیین شده هستند.

وی با اعلام اینکه زمان هشت روزه تبلیغات انتخاباتی از چهارشنبه ۲۴ بهمن تا یکم اسفند ماه است،  اظهار کرد: مطابق با قوانین وضع شده کاندیداها و حامیان آنان مجاز به استفاده از پوستر خارج از سایز مجاز، پلاکار و راه اندازی کاروان نیستند.

فرماندار تویسرکان افزود: همچنین دیوار نویسی، سوء استفاده از اعلام نظر مسئولان و تخریب یا پاره کردن پوسترهای تبلیغاتی دیگر کاندیداها ممنوع است.

حسینی با اشاره یه اینکه هر کاندیدا در مجموع می تواند از ۶ ستاد در سه شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج بهره بگیرید، تصریح کرد: این بدان معناست که هر کاندیدا در هر شهر از شهرستان تویسرکان می تواند یک ستاد برای برادران و یک ستاد برای خواهران داشته باشد.

وی عنوان کرد: عوامل اجرایی انتخابات تنها در برنامه ریزی و اجرا مطابق با قانون رفتار و عمل می کنند و انتظار می رود غیر از این مسئله هم نباشد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی در فضای مجازی همچون فعالیت در فضای حقیقی است، گفت: کاندیداها در جریان باشند که فعالیت های انتخاباتی آنان قبل، حین و بعد از انتخابات چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی رصد می شود و آنان باید مراقبت کنند تا فضای ناامنی برای شهرستان ایجاد نکنند.

حسینی با تأکید بر اینکه  آراء مردم نتیجه قطعی انتخابات را رقم می زند،  اظهار کرد: کاندیداها به شایعات و اخبار کذب توجهی نکنند و مطالب مورد نیاز خود را از رسانه های معتبر پیگیری کنند.

وی ادامه داد: به منظور عمل به قانون و همچنین جلوگیری از ایجاد مشکلات ترافیکی و رعایت حال مردم، تصمیم بر آن شده تا ستادهای تبلیغاتی کاندیداها از خیابان های آحاد اربعه  نسبت به میدان امام به میزان ۱۰۰ متر و از میدان شهید هرمزی ۵۰ متر فاصله داشته باشد.

فرماندار تویسرکان افزود: خودروهایی که تبلیغات کاندیداها را در زمان خارج از روزهای قانونی تبلیغات انجام می دهند و یا در روز برگزاری انتخابات در شهر به منظور تبلیغات تردد می کنند، توسط  پلیس راهور و انتظامی توقیف می شوند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان