آخرین اخبار

25. بهمن 1398 - 11:52   |   کد مطلب: 37599
سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است، هنر دستی که منحصر به هنرمندان این دیار بوده و تاکنون هیچ دستگاه صنعتی توان تولید آن را نداشته است.

«اسحاق ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از حضور باشکوه تویسرکان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع دستی تهران خبر داد و گفت: در این‌ نمایشگاه، به همت دهیاران روستاهای هدف گردشگری شهرستان تویسرکان از جمله اشتران، گشانی، کهنوش و شهرستانه ونیز دهیاران روستاهای دارای ظرفیت منبت همچون اشترمل، جیجانکوه، سید شهاب و بادامک،  ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی این روستاها معرفی می شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با مساعدت  شهرداری سه شهر تویسرکان، فرسفج و سرکان  شهر ملی منبت گلریز در کنار شهر های ملایر و لالجین به معرفی داشته های خود پرداختند.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران درحال برگزاری است، افزود: با بیان اینکه علاقمندان به گردشگری و صنایع دستی در سراسر کشور می توانند برای بازدید از این رویداد مهم به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن خلیج فارس، غرفه 44A مراجعه کنند.

ترکاشوند تصریح کرد:  نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است، هنر دستی که منحصر به هنرمندان این دیار بوده و تاکنون هیچ دستگاه صنعتی توان تولید آن را نداشته است.

وی عنوان کرد: همچنین در غرفه شهرستان سوغات شهرستان اعم از نقل، گردو و شاطه حلوایی بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان