آخرین اخبار

25. بهمن 1398 - 15:10   |   کد مطلب: 37602
عباس رحمتی، یکی از 11 کاندیدای حوزه انتخابیه تویسرکان می گوید برنامه هایی برای حل معضلات کشور و شهرستان دارد و راه حل برخی مشکلات را در ارائه تسهیلات ارزان قیمت می داند، ضمن آن که او درخصوص سیاست خارجی مخالف مذاکره با امریکا است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سایت خبری رودآور به عنوان نخستین و تنها سایت خبری ـ تحلیلی در شهرستان تویسرکان مطابق بر رسالت خبری، خود را مؤظف می داند با رویکرد معرفی تمامی کاندیداها فرصتی به آنان برای بیان پیشنهادات، برنامه ها واهداف حضورشان در انتخابات مجلس یازدهم فراهم سازد.

 از این رو بنا داریم مصاحبه با کاندیداها را به مرور برای خوانندگان خوب رودآور در سایت منتشر کنیم.

عباس رحمتی ترکاشوند یکی از 11 کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان تویسرکان است. او بیستم فروردین ماه سال 1358  در تویسرکان متولد شده و بزرگ شده این شهر است و مدرک فوق لیسنانس حقوق جزا و جرم شناسی، لیسانس مدیریت دولتی را داشته و مدرس دانشگاه نیز است.

رودآور: خود و سابقه کاریتان را برای مردم تویسرکان معرفی کنید:

 رحمتی: عباس رحمتی ترکاشوند هستم، در سابقه کاری من 15 سال ریاست و معاونت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد، همچنین رییس شورای شهر کنگاور، نماینده استان در شورای عالی استان های کشور، مشاور حقوقی ردیس شورای عالی استان های کشور، نماینده شورای عالی استان ها در کمیسیون لوایح دولت بودم و به عنوان عضو نظارت بر تشکیل انواع شرکت های تعاونی (صنعتی، کشاورزی،  خدماتی) از جمله سهام عدالت، مسکن مهر، تعاون توسعه و عمران شهرستان، مسکن مهر هم بودم. ضمن آن که حضوری فعال در کمیته های اشتغال توسعه و برنامه ریزی شهرستان داشتم و شناخت نسبی از معضلات کشور و راه حل هایی برای آن مشکلات دارم.

رودآور: آیا موافق با اعلام دارایی های خود هستید؟
رحمتی: بله به زودی دارایی های خود را اعلام می کنم.

رودآور: برنامه های پیش روی شما چیست؟

رحمتی: برنامه های بنده شامل دو بخش یکی کشوری در بحث قانونگذاری برای حل معضلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان در حوزه های تشکیل خانواده و اقتدار ملی است.

و دیگری  در بخش حوزه انتخابیه تویسرکان است، که شامل پیگیری پروژه های عمرانی در سطح شهر و روستا، اجرای طرح هادی در روستاها، بحث آسفالت کوچه ها و معابر شهرها و روستاها، تقویت منابع درآمدی شهر و روستاها، اعطای تسهیلات اشتغالزایی و خدمات بهداشتی و ورزشی است.

رودآور: مشکل حوزه انتخابیه تویسرکان را در چه مواردی می دانید؟

رحمتی: مشکل اصلی شهر تویسرکان بیکاری جوانان است که سرمنشاء ایجاد مشکلات دیگر از جمله مهاجرت، تخلیه روستاها، عدم ازدواج جوانان، اعتیاد و طلاق شده است.

همچنین در این شهرستان با مشکل مهار آب های سطحی شهر که سرچشمه بسیاری از رودخانه های کشور است روبرو هستیم آن هم در شرایطی که شهرستان با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم می کند.

مشکل دیگر راه های تویسرکان است و باید جاده های ارتباطی شهرستان توسعه یابد؛ می بایست جاده گنجنامه هرچه سریعتر در دستور کار و اجرا قرار گیرد، محورهای تویسرکان به کنگاور، تویسرکان به ملایر، تویسرکان به نهاوند،  فرسفج به جوکار و جاده های روستایی و منطقه خرمرود و ولاشجرد هم باید مورد توجه قرار گیرد، فراموش نشود که طرح هادی روستاها هم مطلب که هرچه سریعتر انجام شود.

رودآور: آیا توان حل مشکلات تویسرکان را دارید؟

رحمتی: بنده با سابقه 15 سال فعالیت در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با مشکلات حوزه اشتغال آشنا هستم و می دانم با گسترش امکانات به تمامی سطوح پایین تر از جمله روستاها این مشکلات قابل حل شدن است و طرح هایی برای رفع مشکلات بخصوص در سطح روستاها و شهرهای کوچک با ارائه تسهیلات ارزان و سهل برای ایجاد اشتغال دارم.

همچنین با سابقه ریاست و عضویت در شورای شهر و نمایندگی استان در شورای عالی استان های کشور و تجربه چهار سال در این زمینه و آشنایی با مشکلات حوزه شهری و روستایی می توانم برنامه ها و طرح هایی برای ایجاد منابع درآمدی پایدار ارائه دهم.

رودآور: نظرتان راجع به طرح ها و لوایحی از جمله  FATF، برنامه موشکی و هسته ای ایران و در نهایت مذاکره با امریکا چیست؟

رحمتی: درباره FATF با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنم.

با برنامه های موشکی از آنجا که برای اقتدار نظام لازم و ضروری است، موافقم و باید توسعه یابد و در نهایت اینکه نباید در این زمینه هیچ گونه مذاکره ای با امریکا انجام گیرد.

رودآور: از اینکه وقتتان را در اختیار ما و خوانندگان خوب رودآور قرار دادید سپاسگذاریم.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان