آخرین اخبار

26. بهمن 1398 - 15:05   |   کد مطلب: 37610
فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه ۱۰۰ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آراء مردم این شهرستان در انتخابات مجلس یازدهم در نظر گرفته شده است، گفت: 83 هزار و 547 تویسرکانی واجد شرایط رأی دادن هستند.

به گزارش رودآور؛ «سیدرسول حسینی»  ظهرامروز  در نشست با خبرنگاران تویسرکان از رقابت 11 کاندیدا برای مارتن انتخابات مجلس یازدهم در تویسرکان خبر داد و گفت: اسامی این کاندیداها به ترتیب حروف الفبا محمد باقری، علیرضا بیات، محمدکریم شهرزاد، اکبر خدابخشی، عباس رحمتی، احمد فضلعلی، نادعلی قلخانباز، محمد مستقیمی، محمد مهدی مفتح، اسدالله ناصری و محمود نانکلی است.

وی از استقرار و فعالیت  100 شعبه اخذ رأی در روز دوم اسفندماه در شهرستان خبر داد و  اظهار کرد: از این تعداد 24 شعبه در بخش قلقلرود و  76 شعبه در بخش مرکزی فعال خواهند بود و در  نهایت 34 صندوق به طور سیار و 66 صندوق برای اخذ رأی از همشهریان در نظر گرفته شده است.

حسینی با اعلام اینکه در شهرستان تویسرکان 83 هزار و 547 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، تصریح کرد: رعایت بی کم و کاست قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات مجلس یازدهم مورد تأکید است وامیدواریم انتخابات امسال پرشورتر از دوره های قبل و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه دو هزار و 300 نفر برای اجرا و برگزاری انتخابات دوم اسفندماه آماده هستند، عنوان کرد: گرچه تمامی مراحل انتخابات در تویسرکان به صورت تمام الکترونیک برگزار نمی شود، با این وجود سیستم الکترونیکی احراز هویت به صورت الکترونیکی در تمام شعب مستقر خواهد بود.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان