آخرین اخبار

26. بهمن 1398 - 16:08   |   کد مطلب: 37611
نادعلی قلخانباز، کاندیدای انتخابات مجلس در تویسرکان:
تشکیل مجلسی کارآمد را می خواهم/مستقل وارد عرصه انتخابات شدم
نادعلی قلخانباز، یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در تویسرکان با اعلام اینکه مستقل و بدون حمایت هیچ حزبی وارد عرصه انتخابات شده ام، گفت: مهمترین برنامه بنده در شهرستان حفر تونل سرکان ـ همدان است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ لحظه به لحظه رقابت انتخاباتی بین 11 کاندیدای انتخابات مجلس در تویسرکان داغ و داغ تر می شود، مردم برای انتخاب خود نیاز به بررسی موشکافانه برنامه ها و نظرهای تمامی کاندیداها دارند، از این روز سایت خبری تحلیلی رودآور به عنوان نخستین و تنها سایت رسمی دارای مجوز از وزارت ارشاد در شهرستان تویسرکان مطابق با رسالت خطیر خبری خود به معرفی تمامی کاندیداها به مرو می پردازد.تا مردم با شناخت بیشتر تصمیم نهایی خود را بگیرند.

امروز بر آن شدیم تا با نادعلی قلخانباز 54 ساله یکی از 11 کاندیداهای تویسرکان در مارتن انتخابات مجلس یازدهم به گفت و گو بنشینیم.

رودآور: خود و سابقه کاریتان را برای مردم تویسرکان معرفی کنید:

قلخانباز: همان گونه که می دانید نادعلی قلخانباز هستم و زاده روستای امیرآباد، که این روزها از این روستا به عنوان محله فعلی امیرآباد در شهر فرسفج یاد می کنند.کارشناسی ارشد علوم سیاسی را در کارنامه خود دارم. 25 ماه سابقه حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل را داشته و در آن دوران جانباز شدم.

21 در استانداری های قم و همدان فعالیت داشتم، که سه سال آن در فرمانداری شهرستان اسدآباد، چهار سال در استانداری قم و 14 سال در استانداری همدان بود.همچنین سابقه کاری در شورای تأمین استانداری قم و اداره کل امور امنیتی استانداری همدان هم دارم.

بخشدار بخش قلقلرود تویسرکان، فعالیت در اداره کل امور اقتصادی استانداری همدان، اداره کل سرمایه گذاری استانداری همدان و اداره کل بازرسی استانداری همدان نیز جزء دیگری از سوابق کاری بنده است.

رودآور: آیا موافق با اعلام دارایی های خود هستید؟

قلخانباز: بله. من دارای یک باب آپارتمان ۱۷۰ متری در شهر همدان هستم و یک خودرو سمند مدل ۹۵ هم دارمی که بنا دارم برای هزینه تبلیغات به فروش برسانم.

رودآور: شعار انتخاباتی شما؟ 

قلخانباز: برای حمایت از ولایت فقطه آمده ایم.

رودآور: از دلایل حضور خود در انتخابات مجلس بگویید:

قلخانباز: حمایت از ولایت فقیه، تشکیل مجلس انقلابی، پاک و کارآمد، ارق داشتن به شهرستان بسیار خوب و با ریشه تویسرکان، تلاش برای رهایی آن از بن بست و نجات شهر برای همیشه، تبدبل ظرفیت های بالقوه و فراوان شهرستان به بالفعل بخشی از دلایل حضورم در این عرصه سیاسی است و معتقدیم نماینده بومی در صورت سلامت نفس به طور قطع بهتر می تواند برای شهر کار کند.

رودآور: جزء کدام یک از احزاب هستید و کدام حزب از شما حمایت می کند؟

قلخانباز: بنده تاکنون به هیچ وجه به هیچ گروه، جناح و شخصی وابسته نبوده و نیستم و ان شاالله نخواهم بود و از جانب هیچ جناح و گروه و نفر خاصی حمایت نمی شوم. حامیان واقعی بنده مردم شریف هستند.

رودآور: برنامه های پیش روی شما در انتخابات چیست؟

قلخانباز: جای پرداختن به همه آنها نیست و تنها در سخنرانی ها می شود عنوان کرد. اما مهمترین برنامه بنده در شهرستان حفر تونل سرکان ـ همدان، حمایت قانونی و اصولی از بخش های کشاورزی، دامپروری، گردو، صنایع دستی و گردشگری، مبل و منبت، افزایش مراکز صنعتی و تولیدی، بازسازی جاده های شهرستان به ویژه جاده های خیرآباد به فرسفج، فرسفج به فیروزان و محور تویسرکان از مسبر گنجنامه و جاده گنجنامه تا کهنوش و شان آباد است.

رودآور: آیا توان حل مشکلات تویسرکان را دارید؟

قلخانباز: بنده معتقد و البته مطمئن هستم نماینده پاک، سالم، مخلص، متخصص، پرتلاش، دلسوز و کسی که کاملا مستقل و به هیچ حزب و گروهی وابسته نبوده و آزاد و آزاده باشد و البته اهل تعامل سازنده با همه گروه ها و مسئولان، به طور قطع می تواند تمامی مشکلات شهر را از تمامی مبادی پیگیری کند.

رودآور: نظرتان راجع به طرح ها و لوایحی از جمله  FATF، برنامه موشکی و هسته ای ایران و در نهایت مذاکره با امریکا چیست؟

قلخانباز: تمامی معاهدات، قراردادها و لوایح هر چه از سوی قدرت های بزرگ تهیه و تنظیم می شود در یک کلام برای تأمین منافع ملی خودشان است ولاغیر و تا زمانی که منافعشان را تامین کند محترم است و پس از آن بلافاصله از آن ها خارج می شوند. fatf هم مانند برجام در همین راستا و به طور مشخص برای غربالگری گردش مالی در ایران، رصد دقیق مالی و البته برای هدفمند کردن تحریم ها است.

درخصوص برنامه موشکی کشورمان هم بگویم که این برنامه یکی از قوی ترین بازوهای قدرت سخت ایران اسلامی و بسیار موثر در پیشگیری از تجاوز دشمنان است.

و در نهایت اینکه موضوع ما با غرب به سرکردگی امریکا، موضوع حق و باطل است و حق و باطل دو خط موازی هستند که هرگز به هم نمی رسند. ما با غرب تضاد ماهیتی داریم و به هیچ عنوان قابل حل نیست و البته باید با همه دنیا به جز اسرائیل و آمریکا تعامل و گفتگو داشته باشیم.

رودآور: از اینکه وقت خود را برای پاسخگویی به سوالات در اختیار رودآور قرار دادید بینهایت سپاسگذاریم.

قلخانباز: انشاالله موفی باشید و امانت دار.

زنگنه

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان