آخرین اخبار

27. بهمن 1398 - 19:49   |   کد مطلب: 37622
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:
برخی از جریان‌های سیاسی در انتخابات بازنده جدی اخلاقی هستند
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با انتقاد از تخریب و جوسازی جریان رقیب بر علیه لیست ائتلاف گفت: متاسفانه بعضی از جریان ها در انتخابات بازنده جدی اخلاقی هستند و در مناسبات خود به هیچ وجه از اصول رفتاری و اخلاقی مناسب و اسلامی استفاده نمی کنند.

 

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی ثابتی حقوقدان و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به بی اخلاقی های بعضی از جریان های سیاسی، گفت: عرصه سیاسی از منظر بعضی از جریان ها محل تاخت و تاز اخلاقی شده است. متاسفانه برخی از جریان های سیاسی اقدام به دروغگویی و تخریب های هویتی می کنند و به جریان های مخالف تهمت های گوناگونی می زنند.

وی افزود: متاسفانه بعضی از جریان ها در انتخابات بازنده جدی اخلاقی هستند و در مناسبات خود به هیچ وجه از اصول رفتاری و اخلاقی مناسب و اسلامی استفاده نمی کنند. رقابت های انتخاباتی سنگین است و با توجه به اینکه مردم ناکارآمدی، بی ظرفیتی و بی کفایتی جریان اصلاح طلب را دیده اند، لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با سرلیستی آقای قالیباف با اقبال جدی مواجه شده و مقبولیت جریان مقابل رو به کاهش گذاشته است.

ثابتی تصریح کرد: تنها راهی که جریان اصلاح طلب می تواند در آن رقابت کند، تخریب های همه جانبه است، زیرا قافیه را باخته و تنها از راهبرد تخریب استفاده می کند.

این حقوقدان درباره کارآمدی لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس یازدهم گفت: مهمترین ویژگی این لیست جوانگرایی آن است. بیش از 18 نفر از این لیست جوانانی هستند که برای اولین بار پا به عرصه سیاست گذاری گذاشته اند. همه این افراد در بهترین دانشگاه های کشور و دنیا تحصیل کرده اند و تخصص های متعددی در حوزه دانش بنیان، اقتصاد، کشاورزی، حقوق و فرهنگ دارند که ترکیبی از همه نیازمندی های مجلس می شوند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همه جوانان و اعضای لیست، کارنامه تشکیلاتی جنبش دانشجویی گسترده و قدرتمند دارند، گفت: بعضی از کاندیداهای این لیست در بزنگاه های مهم سیاسی تصمیمات به جا و انقلابی گرفتند. این جوانان ایده حکمرانی دارند. به عنوان مثال کسانی که در رشته حقوق یا اقتصاد تحصیل کرده اند، دارای ایده های درون زا و جدید هستند.

ثابتی در پایان با اشاره به ظرفیت بالای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تمام بایسته های انقلابی و کارآمد را لیست ائتلاف یدک می کشد و اگر این لیست به مجلس راه پیدا کند، به طور قطع اتفاقات خوبی برای کشور رخ می دهد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان