آخرین اخبار

1. اسفند 1398 - 7:02   |   کد مطلب: 37656
احمدفضلعلی، کاندیدای انتخابات مجلس در تویسرکان:
توجه به صنایع تبدیلی و فرآوری راه نجات تویسرکان
احمدفضلعلی، یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در تویسرکان، گفت: این شهرستان ظرفیت های بسیاری به ویژه در حوزه تولید گردو و مبل و منبت دارد، باید شرایطی فراهم شود تا گردوی تویسرکان به کشورهای مختلف صادر شود و منفعت آن به خود تویسرکانی ها برسد و در واقع توجه به صنایع تبدیلی و فرآوری راه نجات تویسرکان است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سایت خبری تحلیلی رودآور به عنوان نخستین و تنها سایت رسمی دارای مجوز از وزارت ارشاد در شهرستان تویسرکان مطابق با رسالت خطیر خبری خود به معرفی کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان پرداخته است، تا مردم با شناخت بیشتر تصمیم نهایی خود را بگیرند.

امروز بر آن شدیم تا با احمد فضلعلی یکی از 11 کاندیداهای تویسرکان در انتخابات مجلس یازدهم به گفت و گو بنشینیم.

رودآور: خود و سابقه کاریتان را برای مردم تویسرکان معرفی کنید:

فضلعلی: حاج احمد فضلعلی هستم، متولد تویسرکان، در سال 1358 پس از گرفتن دیپلم در تویسرکان با شروع غائله کردستان به آنجا اعزام شدم، با شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفتم و تا پایان جنگ در جبهه حضور داشتم و در این دوران به درجه جانبازی نائل شدم.

پس از جنگ به دلیل علاقه به تویسرکان با وجود دعوت به کار در تهران و پست های بالاتر، تویسرکان را انتخاب کردم، مدتی بخشدار فرسفج، بخشدار بخش مرکزی و معاون فرماندار تویسرکان بودم.همچنین سمت هایی همچون معاون فرماندار ملایر، معاون فرماندار همدان، مدیر کل اقتصادی استانداری و سرپرست معاونت هماهنگی امور استانداری را هم در  کاری خود دارم.

رودآور: هدف شما از شرکت در انتخابات چیست؟

فضلعلی: با 36 سال سابقه درخشان، پرتلاش و تجربه در این راه، هیچ گاه کوتاهی در کار نداشتم، تجربه خوبی دارم و با ارتباط با مسئولان استانی و شناخت از تویسرکان می توانم به مردم خدمت کنم، بنابراین تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم تا از این تجربه و رابطه برای مردم بهره ببرم و نیز دوستان هم اصرار کردند که برای نمایندگی مجلس کاندید شویم.

رودآور: مشکلات حوزه انتخابیه تویسرکان را می شناسید؟

فضلعلی: بله. در حوزه بهداشت و درمان، روان آب ها و راه ها مشکلات بسیار داریم.

رودآور: راهکار شما برای حل این مشکلات چیست؟

فضلعلی: تویسرکان ظرفیت های بسیاری به ویژه در حوزه تولید گردو و مبل و منبت دارد، باید شرایطی فراهم شود تا گردوی تویسرکان به کشورهای مختلف صادر شود و منفعت آن به خود تویسرکانی ها برسد و در واقع توجه به صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات راه نجات تویسرکان است.

البته وظیفه یک نماینده اجرایی نیست بلکه تصویب قوانین و نظارت بر آن ها است، اما یک نماینده به دلیل اینکه منتخب مردم است باید پیگیر رفع مشکلات آنان باشد و می تواند با چانه زنی، تصویب و جذب بودجه ها از منابع مالی ملی برای تسریع در حل مشکلات استقاده کند.

رودآور: نظرتان راجع به طرح ها و لوایحی از جمله  FATF، برنامه موشکی و هسته ای ایران و در نهایت مذاکره با امریکا چیست؟

فضلعلی: روشن و صریح می گویم، من معتقدم مردم سالاری در چارچوب نظام جمهور اسلامی یک اصل است. مصحلت نظام و منافع ملی در کنار هم برای ما اهمیت دارد، نظام و مردم از هم جدا نیستند و این نظام ارکانی دارد، زمانی که نظام را پذیریم و ایجاد کردیم یعنی آن که اصول آن را هم پذیرفتیم و با ظالم و دشمن همسو نمی شویم.

بنابراین باید در چارچوب مصلحت نظام به دور از جناح بندی سیاسی به فکر منافع ملی باشیم و هر جا مصلحت نظام در هر قانون لحاظ شد تابع هستیم و هرجا لایحه ای که مخالف منافع نظام باشد جلوی آن می ایستیم.

درباره مذاکره با امریکا می گویم که توافق با امریکا معنا ندارد، چرا که ما از روز نخستی که انقلاب را به سرانجام رسانیدم معتقد بودیم مردم سالاری دینی را انتخاب کردیم و تصمیم گرفتیم در برابر کفر و ظلم بایستیم و اگر قرار باشد با امریکا به توافق برسیم اصل نظام زیر سوال می رود.

باید گفت که زمانی که عزت، مصلحت و منافع ما رعایت شود با کسی مشکلی نداریم. ما همین الان هم با مردم امریکا مشکلی نداریم بلکه با دولت امریکا مشکل داریم.چرا که دولتی غاصب، و غارتگر و بدون منطق است.

رودآور: از اینکه وقت خود را برای پاسخگویی به سوالات در اختیار رودآور قرار دادید بینهایت سپاسگذاریم.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان