آخرین اخبار

1. اسفند 1398 - 14:06   |   کد مطلب: 37657
فرماندار تویسرکان گفت: از 11 کاندیدای این حوزه انتخابیه برای مجلس یازدهم، یک نفر انصراف داده و فردا دوم اسفندماه 10 کاندیدا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش رودآور؛ «سیدرسول حسینی» ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی  و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بر الزامی بودن حضور مدیران تویسرکان پایان اخذ تأکید کرد و گفت: همه مدیران آمادگی ضمنی نیز برخودار باشند.

وی با اشاره به مجهز بودن شعب اخذ رأی به اینترنت و تلفن، اظهار کرد: تویسرکان تنها شهرستانی در استان است که در بررسی وظایف دستگاه های خدمات رسان پیشرو بوده و تاکنون با نارضایتی اجتماعی از دستگاه های خدماتی مواجه نبودیم.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه نباید تا دو روز آینده هیچ گونه حفاری در سطح شهر انجام شود، افزود: خوشبختانه مشکلی در حوزه انتخابیه تویسرکان برای برگزاری یک انتخابات باشکوه نداریم.
حسینی ادامه داد: از 11 کاندیدای این حوزه انتخابیه برای مجلس یازدهم، یک نفر انصراف داده و فردا دوم اسفندماه 10 کاندیدا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم شهرستان تویسرکان مانند همیشه در این صحنه انتخاباتی نیز با حماسه سازی خود برای انقلاب با حضوری پرشور و شعور پای صندوق های رأی حاضر شوند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان