آخرین اخبار

1. اسفند 1398 - 18:56   |   کد مطلب: 37664
کشف لوازم خانگی قاچاق در ملایر، دستگیری ۳ سارق و کشف خودرو سرقتی در اسدآباد و کشف ۷۷۵ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۳۰ دستگاه چراغ قوه شارژی خارجی، ۴ دستگاه جارو برقی، ۳ دستگاه بخار شو، ۱۳۲ جفت کفش، یک دستگاه ماشین لباس شویی و یک دستگاه کولر گازی کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۳ سارق و کشف خودرو سرقتی در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۳ سارق به عنف یک دستگاه خودرو سواری پراید که از تهران به سرقت رفته بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: به دنبال مسموم کردن راننده یک دستگاه سواری پراید از طریق خوراندن آبمیوه آلوده در تهران و متواری شدن سارق به سمت استان‌های غربی، مراتب توقیف خودرو و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری مأموران یگان امداد در قالب دو اکیپ مجرب، در ابتدای گردنه اسدآباد به سمت همدان از محور اصلی مستقر و به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی ادامه داد: مأموران حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، خودرو مورد نظر را مشاهده و با شگردهای خاص پلیسی آن را متوقف و راننده و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: خودرو مکشوفه به پارکینگ منتقل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۷۷۵ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان مستقر در ایست و بازرسی محور تویسرکان - کنگاور، به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۷۷۵ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق و فاقد مجوز که در حال انتقال به یکی از استان‌های همجوار بود، کشف شد.

سرهنگ معصومی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان