آخرین اخبار

2. اسفند 1398 - 23:49   |   کد مطلب: 37676
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در همدان اغاز شد و مردم در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور در پای صندوق‌های رأی، وحدت دیرینه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور ساعت 8 صبح امروز در استان همدان اغاز شد.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 404 هزار و 730 نفر در استان همدان  واجد شرایط رای دادن هستند که 63 هزار و 591 آن ها رأی اولی اند.

استان همدان 7 حوزه انتخابیه دارد  و مردم با رأی خود 9 نماینده را از بین نزدیک به 150 نامزد انتخاباتی راهی مجلس می‌کنند؛ مجلسی که زمینه ساز گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در قم آغاز شد

`پوشش زنده جدیدترین اخبار از انتخابات مجلس| آغاز انتخابات در تهران و سراسر کشور/ آیت‌الله خامنه‌ای: روز انتخابات روز جشن ملی است‌ / وزیر کشور: مردم با مراجعه به صندوقهای آرا ظرف 10 ساعت مدت اولیه اقدام کنند

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور آغاز شد

به گفته الماسی، دبیر ستاد انتخابات همدان از هزار و 278 صندوق اخذ رای در استان  335 صندوق سیار و 952 صندوق  ثابت هستند و در همدان 297 شعبه اخذ رای در همدان، 199 شعبه اخذ رأی در ملایر، 77مورد در رزن، 100 مورد در تویسرکان، 114 مورد در شهرستان بهار، 55مورد در فامنین، 147 مورد در نهاوند، 45 مورد در درگزین، 143 مورد در کبودراهنگ و 110 مورد در اسدآباد پیش‌بینی شده است.

 از هزار و 278 شعبه اخذ رای 569 مورد در مناطق صندوق شهری و 718 عدد در روستاها برپا شده اند و بیش از 5 هزار ناظر بر انتخابات  این دوره نظارت می‌کنند.

مدارس همدان فردا در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است

تمامی دوره‌های تحصیلی در نواحی 1و2 همدان و مدارس محل صندوق اخذ رای در شهرستان‌ها و مناطق در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا تعطیل است.

10 مورد تخلفات مستند در سامانه مردم ناظر ثبت و به استان همدان ابلاغ شد

حجت‌الاسلام جلال مرادی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت:تاکنون نزدیک به  10مورد تخلفات مستند در سامانه اعلام و به استان ابلاغ شده که به دادستان‌های حوزه انتخابیه شهرستان‌ها اعلام کرده‌ایم

مصطفی آزادبخت صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات استان همدان  اظهار داشت: مراسم اخذ رای ازر مردم از ساعت  هشت صبح امروز آغاز شده است و بر اساس اقدامات انجام شده یک‌هزار و 287 شعبه اخذ رأی آماده  دریافت رأی مردم هستند.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه در  26 حوزه انتخابیه رای فرآیند انتخابات در حال انجام است افزود: بار دیگر مردم نشان دادند که همواره  جلوتر از مسئولان  در صحنه حاضر می‌شوند.

امام جمعه همدان: حضور در انتخابات دشمن را ناامید و فشارها را کمتر می‌‌کند

آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی اظهار داشت: اگر دشمن احساس کند که فشارهایش بر ملت ایران تاثیر دارد بدون شک فشارها را افزایش می دهد تا مردم را بیش از گذشته تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه در طول 40 ساله گذشته مردم ما انتخاب های درستی داشتند و نتیجه آن را هم دیده اند، تصریح کرد: امروز مردم گله مندی هایی دارند اما این احساس نباید مانع حضور آن ها در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات باشد.

10 مورد تخلفات مستند در سامانه مردم ناظر ثبت و به استان همدان ابلاغ شد

صبح امروز رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان  با حضور در شعبه 35 اخذرای همدان، رای خود را  به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام جلال مرادی در حاشیه این برنامه اظهار داشت: به مردم و عوامل نظارت در انتخابات تبریک می‌گوییم چراکه امروز فصل چیدن زحمات  آنها در پای صندوق رای است.

وی با بیان اینکه مردم همدان از ساعات اولیه در پای صندوق رای هستند و انتظار هم این است که این عبادت ملی و سیاسی را به تاخیر نیاندازند، افزود:  مردم در ساعت اولیه رای دهند تا احقاق حق مدنی و اجتماعی را به انجام برسانند.

 استفاده از استامپ و درج اثر انگشت برای اخذ رای الزامی‌ نیست

حسین افشاری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: امسال شرکت در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا جایی که رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را به جهاد عمومی نسبت دادند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه همدان و فامنین 352 شعبه اخذ رای فعال است، ابراز کرد: 55 نامزد انتخاباتی در حوزه همدان و فامنین با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان: مطالبه‌گری از مسئولان باید توسط همه مردم دنبال شود

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی بودیم حضوری که سبب  تقویت نظام و تضعیف دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه هر رای گامی بزرگ در ناامید و مأیوس کردن دشمن محسوب می‌شود، افزود: وقتی دشمن فشار حدکثری وارد می‌کند اما مردم پای صندوق حاضر می‌شوند، آن وقت دشمن متوجه می‌شود که این نوع برخورد با مردم راه به جایی نمی‌برد، اما اگر حضور کم باشد و یا مجلس ضعیف باشد، دشمن احساس می‌کند که دشمنی‌اش اثربخش بوده است.

پنج هزار ناظر انتخابات مجلس یازدهم را در استان همدان رصد می‌کنند

حجت‌الاسلام جلال مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 27 هیات نظارت در استان، 10 هیات نظارت در شهرستان  همدان و 16 هیات نظارت، کار رصد و نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام می‌دهند.

وی افزود: 20 هزار نفر در استان مسئول اجرا و نظارت بر انتخابات استان هستند که تعداد ناظران 5 هزار نفر است و در هر شعبه اخذ رای 2 تا پنج ناظر بر اساس تراکم و تعداد مراجعه کنندگان بر فرایند انتخابات نظارت دارند.

رای مردم در جمهوری اسلامی واقعی و اثرگذار است

سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات یکی از حرکات مهم و دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید که در قانون اساسی آورده شده است.

وی  افزود:  قانون اساسی این حق  یعنی حق تعیین سرنوشت را بر اساس اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب ایجاد کرد تا مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی در سرنوشت خود اثر گذار باشند.

در حال تکمیل...

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان