آخرین اخبار

3. اسفند 1398 - 7:43   |   کد مطلب: 37680
به دنبال راهیابی کاندیداهای اصولگرا و انقلابی استان همدان به مجلس شورای اسلامی، پایگاه خبری تحلیلی رودآور ضمن خدا قوت به همه همکاران رسانه ای در استان، مطالبه گری از نمایندگان مردم برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را یک ضرورت اساسی می داند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مهم است که بدانیم برای رسانه ها کار تازه آغاز شده است، چرا که مطالبه گری از نمایندگان اصول گرا می تواند راه و اهداف آنان را برایشان بازخوانی کند تا در مسیری که باید، حرکت کنند و این مسیر چیزی نیست جزء آرمان های انقلاب در سایه ولایتمداری محض.

از این رو بر آن شدیم پیامی از روی صمیمت به همه رسانه های انقلاب بدهیم.

بسم الله الرحمن الرحیم
به نام خدایی که در قلب های ماست و دلیل بر تپش این قلب ها

با سلام و خدا قوت همه مردم شریف دارالجهاد استان همدان

روز گذشته، روز سرنوشت سازی بود و به یاری حق تعالی عمده کاندیداهای اصول گرا و پرتلاش استان همدان توانستند نظر مردم را با روشنگری و جریان سازی رسانه های انقلابی جلب کنند.

این مسئله خود جای ادای نماز شکر دارد.

به همه عزیزان و بزرگواران در عرصه های مختلف برگزاری انتخابات و همکاران بزرگوار رسانه ای در سراسر استان خدا قوت مجدد می گوییم، همچنین خدا قوت به آیت الله شعبانی  نماینده ولی فقیه در استان همدان و ائمه جمعه که همچون فرماندهانی استوار راهنمایی های دلسوزانه خودشان را به همه ما ارائه دادند.

ان شاءالله در پناه ایزد هستی سالم و تندرست باشید.

این مهم است که بدانیم برای رسانه ها کار تازه آغاز شده است، چرا که مطالبه گری از نمایندگان اصول گرا می تواند راه و اهداف آنان را برایشان بازخوانی کند تا در مسیری که باید، حرکت کنند و این مسیر چیزی نیست جزء آرمان های انقلاب در سایه ولایتمداری محض.

حق یار همگی سروران.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان