آخرین اخبار

4. اسفند 1398 - 15:28   |   کد مطلب: 37689
فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون مورد مثبتی از کرونا در این شهرستان ثبت نشده است، گفت: رعایت بهداشت مقدم بر درمان است و این مهم است که همه خانواده ها برای پیشگیری و مهار کرونا بهم کمک کنند.

به گزارش رودآور؛ «سیدرسول حسینی» بعدازظهر امروز، در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان درخصوص آخرین اخبار مربوط به کرونا ویروس، گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در سطح شهرستان ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه بهترین راه مقابله با بیماری کرونا ویروس، پیشگیری از مبتلا شدن به آن است، اظهار کرد: از آنجا که این ویروس به سرعت قابل انتقال است، به نهادهای اداری و خدماتی توصیه شده تا از برپایی نشست ها، همایش ها و جلسات با تجمع بیش از چهار پنج نفر خودداری کنند.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه رعایت بهداشت فردی مقدم بر درمان است، افزود: باید توصیه های بهداشتی در این باره را به خوبی رعایت کرده و از مسافرت های غیرضروری و حضور در اماکن عمومی اجتناب کنیم، به ویژه با شستن مرتب دست ها و استفاده از مواد ضدعفونی کننده راه ابتلا به این بیماری را به صفر برسانیم.

حسینی  با اشاره به اینکه باید همه خانواده ها در کنار هم برای پیشگیری و مهار کرونا بهم کمک کنیم، تصریح کرد: به نظر این مطلب ضروری است تا رعایت بهداشت را از خانواده ها شروع کنیم و به سطح جامعه بکشانیم، به گونه ای که تا مهار کامل بیماری در برخی شهرهای کشور، اگرچه تاکنون در تویسرکان مشاهده نشده، از دست دادن به یکدیگر و روبروسی اجتناب کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: به مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت و نیز شوراهای اسلامی در سطح روستاها هم گفته شده تا درباره راه های پیشگیری از ابتلا شدن به کرونا مطالب جامعی را برای آحاد مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه همه اقشار مردم لازم نیست از ماسک استفاده کنند، اظهار کرد: اما آنانی که بیماری های خاص داشته و یا مشکل تنفسی زمینه ای دارند، به ویژه افراد مسن بیشتر از همه باید از خود مراقبت کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان