آخرین اخبار

8. اسفند 1398 - 16:57   |   کد مطلب: 37732
مسئول قرارگاه جهادگران سلامت با اشاره به حضور صد طلبه در بیمارستان فرقانی برای خدمت رسانی، گفت: تاکنون حدود 300 نفر از طلاب برای خدمت رسانی اعلام آمادگی کرده اند.

 

به گزارش رودآور؛ حجت الاسلام کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مسئله اعلام آمادگی طلاب برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، اظهار داشت: تشکیل این قرارگاه از اعلام آمادگی گروه های خودجوش طلبگی بود.

وی ادامه داد: از خانه طلاب جوان نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی  نوشتیم و  اعلام آمادگی کرده‌ایم که در صورت نیاز می‌توانیم به نیروهای دانشگاه علوم پزشکی کمک‌رسانی کنیم.
مسئول قرارگاه جهادگران سلامت با اشاره به بازتاب این اقدام گفت: امروز با اخبار مختلف ترس و وحشت و اضطراب بسیاری در خصوص بیماری کرونا در فضای کشور ایجاد شده است که این اقدام سبب خیر شد و اندکی از این ترس و وحشت از بین رفت.

وی اضافه کرد: ما با دکتر توکلی که نماینده وزیر در قم هستند جلسه ای را برگزار کردیم و فضاهایی که طلبه ها می توانستند وارد خدمات رسانی در مسئله کرونا شوند را بدست آوردیم.
حجت الاسلام کاظم زاده با اشاره به هدف شکل گیری قرار گاه جهادگران سلامت گفت: این قرارگاه با هدف پیشگیری و پخش اقلام بهداشتی، همراه بیمار و کمک به تیم پزشکی بیمارستان، سرکشی از بیمار مرخص شده و منازل پرسنل و... شکل گرفت.

وی اضافه کرد:  تاکنون حدود 300 نفر از طلاب برای خدمت رسانی اعلام آمادگی کرده اند که حدود 50 نفر از طلاب برای خدمت رسانی به بیمارستان فرقانی اعزام شده اند و آموزش های مورد نیاز پزشکی در خصوص این مسئله را توسط تیم پزشکی بیمارستان دیدند و به صورت چرخشی در این بیمارستان حدود 100 طلبه را به کار خواهیم گرفت.

مسئول قرارگاه جهادگران سلامت گفت: بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی توسط بسیج محلات انجام می گیرد که در این مسئله هم گروهی از طلاب را برای کمک رسانی اعزام کرده ایم.

وی اضافه کرد: برای منطقه پردیسان هم تیم کاملا آماده و کاملی داریم که امروز اگر اقلام بهداشتی را دریافت کنند در کمتر از 48 ساعت کل منطقه پردیسان را پوشش خواهند داد.

حجت الاسلام کاظم زاده عنوان داشت: احساس ما این است که مشغول انجام وظیفه هستیم ما طلبه ها و عموم مردم ، ملت ایران را یک خانواده می دانیم و همیشه در صحنه های حساس به یکدیگر کمک می کنیم . امروز برخی از طلاب به گونه ای کمک و دلسوزی می کنند که گویا یکی از بستگان و خانواده خودش دچار این بیماری شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های دیگر ما تبیینی و تبلیغی است تا درمکانی که مردم حضور دارند حاضر شویم و راه های پزشکی و مشاورهای مذهبی در این خصوص را به مردم بدهیم.

حجت الاسلام کاظم زاده گفت: امروز در بحث مشاوره در بیمارستان ها هم گروه ای از طلاب اعلام آمادگی کرده اند که متخصص مشاوره هستند و ما را در این مسئله  کمک می کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان