آخرین اخبار

9. اسفند 1398 - 0:54   |   کد مطلب: 37740
رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه میوه شب عید در همدان ذخیره سازی شده است، گفت: تویع میوه دولتی در ۵۰ نقطه از سطح شهر انجام می‌شود.

به گزارش رودآور؛ رضا البرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: میوه‌های مورد نیاز مردم برای شب عید توسط مباشران خریداری و ذخیره سازی شده است. این میوه‌ها در ایام پایان سال با قیمتی مناسب به مردم عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان توزیع میوه از روزها قبل آغاز شده، تصریح کرد: 35 توزیع کننده مربوط به اتحادیه است که همگی باید دارای جواز کسب باشند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با تاکید بر اینکه سیب و پرتقال  مورد نیاز مردم به اندازه کافی ذخیره سازی شده و بخشی هم در حال رسیدن از شمال و آذربایجان غربی است، تصریح کرد: به علت فراوانی میوه، امسال قیمت میوه‌های دولتی ارزان تر از سال گذشته است.

وی با بیان اینکه میوه دولتی در چادرهای مخصوصی در نقاط مختلفی از شهر عرضه می‌شود، ابراز کرد: به هیچ عنوان عرضه میوه دولتی توسط وانت بارها انجام نمی‌شود و در  صورت مشاهده،  با این فریب و تخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

نامه به جهانگیری برای صادرات میوه شب عید/ افزایش قیمت‌ها در بازار

1600 تن میوه شب عید برای استان کرمانشاه تأمین شده است‌

نامه به جهانگیری برای صادرات میوه شب عید/ افزایش قیمت‌ها در بازار

البرزی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بازار میوه خوب است اما به دلیل بروز برخی شایعات مانند تاثیر سیر، لیموترش و زنجبیل تازه  بر درمان کرونا، به طرز غیر منطقی نرخ این سه محصول در بازار همدان افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این محصولات در میدان بار با قیمت بالایی عرضه می‌شود اظهار داشت: همکاران ما در بازار میوه و تره بار و خرده فروشی سود قانونی 10 تا 35 درصدی خود را دریافت می‌کنند و تخلفی هم مشاهده نشده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان در خصوص افزایش قیمت پیاز در روزهای گذشته نیز تصریح کرد: عواملی مانند نامساعد بودن وضعیت جوی، وضعیت جاده ها، یخبندان و بارندگی های شدید و سیل از عوامل موثر در گرانی مقطعی محصولاتی مانند پیاز موثر است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان