آخرین اخبار

22. اسفند 1398 - 13:37   |   کد مطلب: 37858
شایعه شده که قرار است از روز 25 اسفند ماه بازار تویسرکان تعطیل شود، این ادعای دروغین منتشر شده در فضای مجازی به شدت از سوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان تکذیب شد.

«روان بخش نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به شیوع کرونا، گفت: همشهریان عزیز بی تردید به مایحتاج زندگی نیاز دارند، از این رو بازار تعطیل نمی شود، اما از همه کسبه و مغازه داران خواسته ایم تا با رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش از شیوع کرونا جلوگیری کنند.
وی اظهار کرد: در واقع بازار و واحدهای صنفی به طور کامل آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز در طول اسفندماه و ایام عید است.
 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان افزود: ناگفته نماند صنوفی که باعث تجمع افراد می شوند با دستور پلیس امنیت و اماکن برای پیشگیری از انتقال بیماری از جمله سفره خانه ها، کافه ها و باشگاه ها تعطیل  شده اند و بقیه مغازه ها همچون قبل با رعایت مسائل بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند. 
 علیئی همچنین از همشهریان خواست تا خرید شب عید را به بعد از ریشه کنی کرونا موکول  و از رفت و آمد و به اصطلاح گشت و گذار در بازار اجتناب کنند.
فاطیما
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان