آخرین اخبار

22. اسفند 1398 - 14:51   |   کد مطلب: 37859
مدیر دبستان سما تویسرکان با بیان اینکه با ورزش و نشاط كرونا رو شكست مي دهيم، گفت: این روزها به دليل شيوع ويروس كرونا و محروم بودن از توفيق خدمت به دانش آموزان، بر آن شدیم تا با برپايي چالش ورزش در منزل از فاصله دور اهداف درس تربيت بدني را محقق سازيم.

«مرضیه هنرآموز» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از ایجاد چالش ورزش كنيم تا سالم بمانيم همزمان با ورزش در منزل برای دانش آموزان دبستان سما تویسرکان خبر داد و گفت: تحرك كافي و داشتن سطح مطلوب آمادگي جسماني يكي از ضروري ترين اهداف نظام تعليم و تربيت در همه جوامع بشري است.

وی اظهار کرد: این روزها به دليل شيوع ويروس كرونا از توفيق خدمت به دانش آموزان در كلاس هاي تربيت بدني محروم هستیم، اما بر آن شدیم تا با برپايي چالش ورزش در منزل از فاصله دور اهداف درس تربيت بدني را محقق سازيم.
مدیر دبستان سما تویسرکان با بیان اینکه ورزش و تندرستي جزء جدا نشدنی از زندگي بشر در همه دوران هاست ، افزود: به عینه می توان مشاهده کرد  جوامعي كه براي ورزش و تندرستي خود وقت و هزينه صرف كرده اند، در تمامي عرصه هاي علمي، اجتماعي، اقتصادي و نظامي نیز سرآمد بوده اند.
هنرآموز از والدين، دانش آموزان و تمامي همشهري هاي خود خواست تا با رعايت نكات بهداشتي و با رعایت شيوه صحيح زندگي، علاوه بر سالم نگه داشتن جسم و ذهن خود، از تحميل هزينه هاي گزاف بيمارستاني و درماني بر جامعه خودداري كنند.
وی در ادامه چالش ورزش در منزل را نقطه شروعي براي ايجاد يك فرهنگ صحيح و نهادينه ساختن اهميت به ورزش در بين افراد به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه عنوان کرد.

مدیر دبستان سما تویسرکان تصریح کرد: از دانش آموزان می خواهیم تا از نرمش ها و بازي هاي ورزشي خود كليپ هاي يك دقيقه اي تهيه کنند تا با قرار دادن این كليپ ها در كانال دبستان و ساير كانال هاي مجازي به دنيا نشان دهیم چگونه با ورزش و نشاط كرونا رو شكست مي دهيم.

هنرآموز ادامه داد: با رعایت تمامی نکات بنا داریم به كليپ هاي برتر نیز جوایزی اهداء کنیم.

فاطیما

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان