آخرین اخبار

26. اسفند 1398 - 14:07   |   کد مطلب: 37895
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از صدور ۱۰۰ اخطاریه کتبی برای مسافرخانه های متخلف در همدان خبر داد و گفت: ۱۰ باب از این خانه مسافرها پلمب شده است.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، علی مالمیر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنعتگران و هنرمندان همدان تا پایان خرداد سال ۹۹ نیازی به تمدید پروانه ندارند، گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا در محیط‌های اداری و حفظ سلامتی هنرمندان و صنعتگران این استان و به منظور جلوگیری از مراجعات غیر ضروری تمامی کارت‌های شناسایی، پروانه تولید کارگاهی و انفرادی صنعتگران و هنرمندان این شهرستان تا پایان خرداد سال ۹۹ نیازی به تمدید ندارند.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به مصوبات کمیته مقابله با کرونا و تأکیدات استاندار همدان مبنی بر ممانعت از فعالیت منازل استیجاری و خانه مسافرها در همدان ۲ اکیپ توسط کارشناسان کمیته رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان و اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان مبنی بر عدم پذیرش مسافر در خانه مسافرهای استان همدان، طی هفته گذشته ۱۰۰ اخطاریه کتبی صادر و ۱۰ باب از این خانه مسافرها به دلیل بی توجهی به اخطار صادره پلمب شد.

مالمیر افزود: به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پذیرش مسافر توسط خانه مسافرها ممنوع بوده و در صورت وصول گزارش و یا مشاهده این موضوع توسط گشت‌های مشترک اداره اماکن؛ میراث فرهنگی و گردشگری و بهداشت علاوه بر پلمب واحد؛ برای متصدی مربوطه پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

وی افزود: به منظور اطلاع رسانی نیز چندین پارچه نوشته در مبادی ورودی شهر و مکان‌های تردد مسافران و خانه مسافرها نصب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اضافه کرد: همچنین برای تمامی خانه مسافرهای مجاز از طریق پیامک پیام‌های مرتبط ارسال و با همکاری رسانه‌ها نیز در برنامه‌های مختلف شماره تلفن اطلاع رسانی از تخلفات به مردم ابلاغ شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان