آخرین اخبار

27. اسفند 1398 - 22:32   |   کد مطلب: 37901
مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان با اعلام اینکه مواد محترقه منجر به دو مورد ترومای چشم تا ساعت 22:20 امشب دراین شهرستان شد، گفت: یکی از آن دو پس مراقبت های اولیه مرخص و دیگری برای ادامه درمان به دستور پزشک انکال بستری شده است.

«فرشاد عبدالملکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از دو حادثه چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد و گفت: تا این ساعت یعنی 22 و 30 دقیقه دو ترومای چشم بر اثر استفاده از مواد محترقه در تویسرکان رخ داده که مصدومان به بیمارستان منقتل شدند.
وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان به دلیل تخلیه نامناسب هیجانات خود در چهارشنبه سوری حادثه آفریدند، اظهار کرد: یکی از آن دو پس مراقبت های اولیه مرخص و دیگری برای ادامه درمان به دستور پزشک انکال بستری شده است.
مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی تویسرکان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروی های اورژانس با چهار آمبولانس در حالت آماده باش هستند، افزود: متأسفانه با وجود تأکیدات بسیار برخی در خانه نماندند و این گونه بی توجه به شرایط بحرانی در روزگار کرونایی برای خود و خانواده های خود مشکلاتی به وجود آوردند.
عبدالملکی تصریح کرد: این روزها هم اورژانس و هم کادر درمانی بیمارستان حجم کاریشان به دلیل شیوع کرونا به اوج رسیده و انتظار می رفت لااقل چهارشنبه سوری دیگر این خوادث تلخ روی ندهد، اما گویا برخی بی اعتنا به شرایط اضطرار به توصیه های پزشکی توجه نمی کنند.
وی عنوان کرد: توقع ما از والدین این است که با فرزندان خود بیشتر صحبت کرده و دوستانه آنان را به ماندن در خانه ترغیب کنند، چرا که اگر یک مبتلا به کرونا در این تجمع های به ظاهر شاد اما حادثه ساز حضور داشته باشد، به طور قطع زمینه انتقال این بیماری به شدت مسری را بیش از پیش فراهم سازد.

فاطیما 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان